Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Άνθρωποι καμήλες

Κυκλοφορούν ανάμεσα μας.
Άνθρωποι καμήλες.
Βλέπουν την καμπούρα σου μα όχι τη δική τους.
Ατομα που νομίζουν πως είσαι τόσο ηλίθιος όσο κι αυτοί.
Τους ξεχωρίζεις.
Είναι αυτοί που έχουν άποψη για όλα.
Είναι εκείνοι που δεν θα σε βάλουν ποτέ στις προτεραιότητες τους.
Εχουν φίλους που σε κουτσομπολεύουν και σε προσβάλουν.
Γιατί οι φίλοι τους είναι ίδιοι ή χειρότεροι από κείνους....
Τους υποστηρίζουν όμως όπως δεν θα υποστηρίξουν ποτέ εσένα.
Και όποιον γνωρίσουν και παραστήσει τον φίλο τους ανεβαίνει αυτόματα στην εκτίμηση τους.
Προσφέρονται, ζητάνε να κάνουν πράγματα για σένα.
Αλλά όταν θα είσαι στη χειρότερη στιγμή σου θα σου το θυμίσουν!
Και θα σου ζητήσουν τα ρέστα...
Είναι ρατσιστές αλλά δεν το παραδέχονται.
Αυτοί οι υπάνθρωποι κυκλοφορούν ανάμεσα μας.
Και πιστεύουν πως είναι καλοί 'φίλοι'.
Λένε πως νοιάζονται για τον διπλανό τους,
Αναρωτιέμαι αν είναι ηλίθιοι ή κακοί.

12 σχόλια:

Marina Tsardakli είπε...

Για εμένα, έχει σημασία να μην είμαι εγώ ένας τέτοιος άνθρωπος. Το έχω σαν αρχή μου, να μην κάνω, ότι δε θέλω να μου κάνουν.
Παρ' όλα αυτά, όταν εντοπίζω τέτοιες συμπεριφορές, συνήθως απομακρύνομαι, γιατί ξέρω πως μακροπρόθεσμα θα με φθείρει.
Καλό ξημέρωμα Serenata μου :)

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρες Σερενάτα μου,
καλώς σε βρίσκω ξανά.

serenata είπε...

@Marina Tsardakli
Μαρίνα μου, συμφωνώ απόλυτα.
Η απομάκρυνση είναι η μόνη λύση.
Αυτοί οι άνθρωποι είναι τοξικοί.

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Giannis Pit
Καλώς τον!!
Ελπίζω να πέρασες καλά, να γέμισες μπαταρίες!

Φιλάκια:))

Mia Petra είπε...

Δεν αναρωτιέμαι ούτε στιγμή αν είναι ηλίθιοι.
Η κακία τους είναι δεδομένη, με ολίγη...εσάνς
από ζήλια! Όταν κάποιοι άνθρωποι είναι καμήλες,
κάποιοι άλλοι οφείλουν να γίνουν χρυσόψαρα... ✿

Υ.Γ Ωραία η επιλογή τής εικόνας! Πολλά φιλιά.

Memaria είπε...

Κακοί είναι, και στο λέω με σιγουριά!
Μπορεί κάποιοι να είναι και ηλίθιοι βέβαια, αλλά κατά βάση είναι κακοί και καλό είναι να τους αποφεύγουμε όσο μπορούμε!

Φιλιά πολλά!!

serenata είπε...

@Mia Petra
Στην επιλογή εικόνων δεν μπορώ να σε συναγωνιστώ.
Για να πω την αλήθεια την ζήλια δεν την είχα σκεφτεί.
Απομακρυνόμαστε και ούτε που τους θυμόμαστε, η καλύτερη λύση.

Φιλάκια πολλά :))

serenata είπε...

@Memaria
Τους θεωρούσα βλάκες.
Δεν είχα σκεφτεί πως μπορεί να είσαι βλαξ και κακός ταυτόχρονα.
Εχεις δίκιο όμως Μαρία μου, όπως και η Πέτρα.
Μακριά χωρίς το 'αγαπημένοι'...

Φιλάκια πολλά:))

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Τοξικοί είναι Σερενάτα μου. Κι όσο πάει πληθαίνουν ρε γαμώτο.
Την ηλιθιότητα μπορώ να την ανεχτώ, αλλά όλους δαύτους με τίποτα.
Τους γυρίζουμε την πλάτη και τους αγνοούμε. Δεν έχουμε χρόνο για να ασχολούμαστε με σκουπίδια.
Φιλιά πολλά και καλό καλοκαιράκι να έχεις!

serenata είπε...

@Maria Kanellaki
Μαρία μου έχεις δίκιο.
Δεν ήθελα να το παραδεχτώ, έλεγα για χρόνια πως είναι χαζοί, βλάκες.
Είναι όμως τοξικοί/κακοί!
Φυσικά η ζωή είναι μικρή για να την σπαταλάμε με τέτοια σκουπίδια!

Φιλάκια πολλά:))

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ευχομαι Σερενατα μου να μην σου έχουν τυχει τετοιοι (φίλοι). αν τους εχεις γυρω σου ξερεις τι θα κανεις..!! και θα συμφωνησω μαζι σου πως η ζωή ειναι τοσο μικρη για να την απαταλαμε με ανούσιους ανθρωπους. Μακρυα τους λοιπον.
Εσύ κοιτα να περνας καλα όσο μπορείς και να κανεις ότι αγαπας.. φιλακιααα!!

Άιναφετς είπε...

Και υπάρχουν και "αυτοί" που έχουν δυο καμπούρες, σαν τους σωθεί η κακία από την μια βάζουν την άλλη να "δουλέψει"... δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς Σοφία μου, γιατί τους παίρνεις μυρωδιά από μακριά... αλλιώς δεν θα έγραφες αυτό το δυνατό ποίημα!!!

ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά! :)