Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Αναμενόμενο...

Γιατί δεν το περίμενες;
Γιατί στενοχωριέσαι κι απογοητεύεσαι;
Δείξε μου τον φίλο σου λένε...
Και ο φίλος του...ο χειρότερος.
Είχει φανεί από την αρχή.
Εσύ φορτισμένη από όσα κουβαλούσες...
Ξέσπασες άσχημα.
Ειρωνεία, για τον 'φίλο' αυτόν συζητούσατε το προηγούμενο βράδυ.
Περισσότερο απ' όλα σε πονάει αυτό...
Που κόλλησε πάλι με κείνον.
Τον χειρότερο εχθρό σου!
Αναμενόμενο ήταν.
Ενας άνθρωπος που σε ξεχνούσε.
Αμφίθυμος.
Εκανε πράγματα για σένα αλλά...
'Τόσα κάνω για σένα'.
Τα σημάδια ήταν εκεί.
Εσύ δεν τα έβλεπες.
Δεν ήθελες να τα δεις.
Περίμενες αυτό το καλοκαίρι...
Σκεφτόσουν πόσα πράγματα θα κάνατε...
Εκανες όνειρα...
Μάζεψε τα κομμάτια σου τώρα.
Προχώρα.
Επρεπε να το περιμένεις.

14 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Αφουγκράζομαι Σερενάτα μου αυτό που υποβόσκει κάτω από τις λέξεις....
Δεν μπορώ να πω τίποτα παρά μονάχα να σταθώ με σεβασμό σιωπηρός.
Καλό σου βράδυ.

serenata είπε...

@Giannis Pit
Στάσου πλάι μου Γιάννη.
Είμαι στενοχωρημένη αλλά όχι κομμάτια.
Δεν διαλύθηκε κάποια ερωτική σχέση αν αυτό φαίνεται.
Οι φιλίες όμως είναι ιερότερες.
Άντεξα αρκετά, δεν μπορούσα να μην γράψω κάτι.

Καλό βράδυ φίλε μου:))

nikol είπε...

Οι λέξεις σου μαρτυρούν την απώλεια καλή μου !!!Αναμενόμενο λες ,ναι το καταλαβαίνω είναι εκείνο που το βλέπουμε αλλά κάπου δεν το θέλουμε..Πικραμένη προχώρα !!!
Καλό σου απόγευμα

serenata είπε...

@nikol
Απώλεια ζωντανή...
Ιερή η φιλία τραγική η διάλυση.
Θα προχωρήσω, δεν έχω άλλη επιλογή άλλωστε.

Φιλάκια πολλά Νικόλ μου:))

Giannis Pit. είπε...

Είμαστε κοντά σου Σερενάτα μου....
να το ξέρεις. Με κάθε μας θετική αύρα. Το χαμόγελό μου και την καλησπέρα μου.

G & M είπε...

Ξέρεις τί είναι δύσκολο για έναν επιχειρηματία; (χωρίς να είμαι...)
Να επιλέγει τους συνεργάτες του...
Σκέψου το αντίστοιχο για τους φίλους...
Ακόμη πιο δύσκολο...

Καλό σου βράδυ και φιλιά!!! καλό ξημέρωμα!!!
Πάντα περνώ...!!!

Άιναφετς είπε...

Κάτι τέτοια μας συμβαίνουν και απογοητευόμαστε και στη συνέχεια γινόμαστε καχύποπτοι, μέχρι να αποφασίσουμε ότι θα δίνουμε ότι καλύτερο έχουμε χωρίς να περιμένουμε οτιδήποτε... μέχρι τότε, Σοφία μου, καλή δύναμη σου εύχομαι!
ΑΦιλάκια πολλά και γλυκά!

Νικολέτα Κριαρά είπε...

Αν ήξερες πόσο πολύ σε νιώθω. Να είσαι δυνατή.
Εγώ 10 χρόνια μετά, ακόμα προσπαθώ να εμπιστευτώ κάποιον για φίλο μου χωρίς να φοβάμαι μην πληγωθώ τόσο ξανά.

Φιλάκια γλυκιά μου.

serenata είπε...

@Άιναφετς
Ευχαριστώ μαγισσούλα μου!
Δεν περίμενα τίποτα, αισθανόμουν πως έδινα και δεχόμουν πολλά χωρίς να γκρινιάξω ποτέ.
Προς το παρόν είμαι καχύποπτη...

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Giannis Pit
Ευχαριστώ!!!!

serenata είπε...

@G & M
Ακριβώς έτσι!
Εχεις απόλυτο δίκιο!!
Δύσκολο πράγμα να διαλέγεις φίλους.
Αληθινούς φίλους που δεν θα σε προδώσουν.

Φιλάκια :))

serenata είπε...

@mind's lab
Τι να πω...
Να σκεφτείς δεν είναι το πρώτο 'χαστούκι' που τρώω (ανυποψίαστη) από φίλο.
Μάλλον κάτι κάνω λάθος...

Φιλάκια πολλά:))

Mia Petra είπε...

Μια φορά που έκλαιγα στην αγκαλιά μιας φίλης,
για το ξεπούλημα που είχα υποστεί από μια "φίλη",
εκείνη μου είπε: "ψάξε τώρα στο παρελθόν, και θα δεις
πόσες φορές σού είχε "χτυπήσει καμπανάκι" με την
ανέντιμη συμπεριφορά της, αλλά εσύ δεν το "έβλεπες"..
Κι είχε απόλυτο δίκιο. Όσοι έχουν σκοπό να μας πονέσουν,
το έχουν φανερώσει, εμείς αρνούμαστε να το δούμε, επειδή
τους βλέπουμε καλοπροαίρετα. Καλή δύναμη.. Πολλά φιλιά! ✿

serenata είπε...

@Mia Petra
Εμείς αρνούμαστε να το δούμε, συμφωνώ.
Εμένα μου έτυχε να κλαίω στην αγκαλιά φίλης που με...παρηγορούσε...
Και ο προδότης ήταν η ίδια...
Αυτό ήταν το χειρότερο αλλά δεν έβαλα μυαλό.

Φιλάκια πολλά φιλενάδα:))