Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Μπέρδεμα

Να θέλεις πολύ κάτι αλλά να ξέρεις πως δε θα γίνει.
Πως να το πω;
Ένστικτο;
Έκτη αίσθηση;
Είναι αυτό που γνωρίζεις χωρίς να μπορείς να το ονοματίσεις, να το εξηγήσεις.
Θέλω κάτι πολύ.
Η λογική μου λέει πως γίνεται εύκολα.
Το ίδιο και οι φίλες μου.
Μα εγώ ξέρω πως δε θα συμβεί!
Είμαι σίγουρη πως κάποιοι/ες καταλαβαίνουν.
Από την άλλη είναι τα όνειρα.
Αποφασίζω να ακολουθήσω το ένστικτο (ας το ονομάσω έτσι) και δεν σκέφτομαι αυτό που θέλω.
Μόλις το καταφέρω έρχεται ένα όνειρο και τα μπερδεύει όλα!
Ερμηνεύοντας το όνειρο καταλαβαίνω πως βλέπω αυτό που θέλω...
Η μήπως κάνω λάθος;
Γιατί βλέπω το όνειρο τη συγκεκριμένη βραδιά;
Μόλις έχω πάρει την απόφαση να ακολουθήσω το ένστικτο;..
Μήπως είναι...
Προγνωστική Ενσυναίσθηση
Αυτά τα άτομα έχουν δυνατή αίσθηση της διαίσθησης. Έχουν οράματα για γεγονότα που πρόκειται να συμβούν. Πρόγνωση είναι η ικανότητα της πρόβλεψης μιας κατάστασης που θα συμβεί. Η δύναμη του να μπορούν να δουν κάτι που δεν είναι καν εκεί και να το προβλέψουν. Αυτές οι εμφανίσεις του μέλλοντος παρουσιάζονται πιο συχνά στα όνειρα τους. Ονειρεύονται την πραγματικότητα. Μπορούμε να πούμε ακόμα πως είναι οι δημιουργοί των πραγματικοτήτων τους. Τα όνειρα που έχουν είναι δύο ειδών: αυτά στα οποία μπορούν να δουν ακριβώς τι πρόκειται να συμβεί και αυτά που έχουν σημάδια σχετικά με κάποιο μελλοντικό γεγονός.*

Τι είναι τελικά;
Ένστικτο;
Εμμονή;
ή Προγνωστική Ενσυναίσθηση;;
Μπέρδεμα


*Παράγραφος από το άρθρο: ΥπάρχουνΥπάρχουν 8 τύποι ενσυναίσθησης...

10 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις Σερενάτα μου.
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα. Με λίγα λόγια δεν άφησα τον εαυτό μου να το ψάξει, να το σκεφτεί, να διαλογισθεί.
Βέβαια είναι πολύ σημαντικές αυτές σου οι πλευρές όπως τις παραθέτεις. Ένας άλλος κόσμος.
Καλό βράδυ να σου ευχηθώ.

G & M είπε...

Υποσυνείδητο..., Οπότε;
Καλό Σαββατόβραδο, καλό ξημέρωμα και αύριο με Υγεία...!!!

ασωτος γιος είπε...

καλημερα , εγω πιστευω στην εκτη αισθηση, δεν ειναι απαραιτητα ονειρα
τα ονειρα γω τα θεωρω συνηθως ξεπλυμα του μυαλου απο τη μερα που περασε
σπανια ισως να ειναι προφητικα
παντως το ενστικτο μ εχει βοηθησει αρκετα και το εμπιστευομαι

Memaria είπε...

Το μόνο σίγουρο είναι πως είναι μπέρδεμα!
Ίσως πάλι να είναι απλώς το ένστικτο εκείνο που έρχεται στον ύπνο μας και μας προειδοποιεί, αφού μάλλον τη μέρα δεν του δίνουμε πολλή σημασία!

Φιλιά πολλά!

serenata είπε...

@Giannis Pit
Χαίρομαι που βρίσκεις τις σκέψεις μου ενδιαφέρουσες Γιάννη!
Δεν έχει σημασία που δεν ασχολήθηκες.
Εχεις ανοιχτό μυαλό και δεν το απορρίπτεις, αυτό λέει πολλά.

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@G & M
Σκέψεις φίλε μου.
Σκέψεις συνειδητές και υποσυνείδητες.

Φιλιά:))

serenata είπε...

@ασωτος γιος
Κι εμένα μ' έχει βοηθήσει το ένστικτο μου πολύ ασωτούλη.
Τα όνειρα καλό είναι να ξέρεις να τα ερμηνεύεις.
Ούτε εγώ θεωρώ πως είναι προφητικά, σου εξηγούν όμως πράγματα που δεν καταλαβαίνεις.

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Memaria
Αν το δούμε ιατρικά (ψυχιατρικά) ο εγκέφαλος κάνει πολλή δουλειά στον ύπνο μας.
Αν μάθουμε να τα ερμηνεύουμε θα καταλάβουμε τι μας λένε...φτάνει να τα θυμόμαστε το πρωί.

Πολλά φιλάκια Μαρία μου:))

Άιναφετς είπε...

Πολλά έχουν γραφτεί από ψυχολόγους κλπ!
Τι έχω δει η ίδια; Πως όλα έχουν τη βάση τους και τα όνειρα που σε διδάσκουν και η διαίσθηση που σου "μιλά" ως εσωτερική φωνούλα... τώρα, το θέμα είναι, πού είναι η συνειδητότητα του καθενός ώστε να μπορεί να ερμηνεύει τα μηνύματα!

ΑΦιλάκια πολλά πολλά Σοφία μου και μπράβο για τα θέματα που αναρτάς! :)

serenata είπε...

@Άιναφετς
Αυτό είναι το θέμα μαγισσούλα μου!
Να ξεμπερδέψεις το νήμα.
Να μπορέσεις να ερμηνεύσεις τα μηνύματα.
Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν τα θέματα!!!

Φιλάκια πολλά:))