Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Οι δικοί σου άνθρωποι;...

Οι δικοί σου άνθρωποι.....
Συγγενείς ή φίλοι...
Οι άνθρωποι που αγαπάς περισσότερο.
Που έχεις συνδέσει τη ζωή σου μαζί τους......
Πως γίνεται αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι να σε πληγώνουν περισσότερο;
Επειδή τους αγαπάς;
Εκείνοι δε σ' αγάπησαν τελικά;
Ποτέ;
Ηταν πάντα έτσι;
Θα πρέπει να σβήσεις τη μισή ζωή σου;
Αν ήταν πάντα έτσι........
Μα πως είναι δυνατόν;
Πως γίνεται να μην έχεις καταλάβει;......
Να μην έχεις καταλάβει πως δε σ' αγαπούν......
Πονάω μόνο που το σκέφτομαι....
Γιατί δεν κατάλαβα;
Επειδή εγώ τους αγαπώ τόσο;...
Δεν ήθελα ούτε να φανταστώ την αλήθεια...
Γιατί δε μ' αγάπησαν;
Ολα ήταν ψέματα;
Πως μπόρεσαν να με πληγώσουν τόσο;
Γιατί οι άνθρωποι που αγαπούσα περισσότερο;
Φαίνεται αυτοί τελικά μπορούν......
Οι άνθρωποι που θεωρείς δικούς σου!
Σε ξέρουν καλύτερα....
Ξέρουν τα ευαίσθητα σημεία σου.
Και εκεί σε χτυπούν!
Πως μπορούν;
Δε θα καταλάβω ποτέ!
Εγώ δε μπορώ να σταματήσω να τους αγαπώ...
Κι αυτό είναι το πιο οδυνηρό.
Η απέραντη απογοήτευση που νιώθεις......
Φεύγει η γη κάτω απ' τα πόδια σου.
Χάνεις τους ανθρώπους σου!
Μα τελικά ήταν ποτέ δικοί σου άνθρωποι;..........

33 σχόλια:

Nasia είπε...

νομιζω πως ολες ειναι ρητορικες ερωτησεις...μπορει πριν να μην ηξερες αλλα τωρα ξερεις...........

serenata είπε...

@Nasia
Ναι τώρα ξέρω...
Δεν πονάειλιγότερο όμως.
Φιλιά!

ασωτος γιος είπε...

το ξερω το συναισθημα
μαλιστα ειχα γραψει κανα 2 ποστ με τιτλους οπως "πεθαινουν οι φιλιες " και αλλα τετοια
οι δικοι μας, μας πληγωνουν πιο πολυ αυτο να το ξερεις παντα

Ange Alexiou είπε...

Το να σε πληγώνει κάποιος δε σημαίνει απαραίτητα ότι δε σ΄αγαπάει Serenata μου. Όπως και να ΄χει, εσύ να μην πληγώνεις τη Serenata. Κι αν βαυκαλίζεσαι με τα γιατί και τα διότι, τι να σου κάνει το εφτάψυχο...
Σε γλυκοφιλώ. Όσοι θένε να είναι μαζί μας καλοδεχούμενοι και τιμημένοι, οι άλλοι να προσπερνούν!

serenata είπε...

@misoagnosti
Ξέρω γιατί το λέω γλυκιά μου...
Δεν αγαπάς όταν πληγώνεις 'έτσι'!
Για να μην χάσω και τις 7 ζωούλες μου όμως χαχα θα προσπεράσω:)
Φιλάκια πολλά!!

serenata είπε...

@ασωτος γιος
Και γω έχω ξαναγράψει...
Αλλά δε σταματά...
Και ναι, οι δικοί μας μας πληγώνουν περισσότερο!!
Φιλιά:)

Λιακάδα ☼ είπε...

Eπειδή εσύ τους έδωσες το κλειδί του θησαυροφυλάκιου σου και έχουν πρόσβαση σε κάθε θυρίδα (συναίσθημα).
Εσύ τους έδωσες αυτή τη δύναμη.
Κοίτα...Δεν είναι είσαι η πρώτη, ούτε η τελευταία που το παθαίνει.
Μάζεψε τα κομμάτια σου και σύνελθε.
Ξέρεις πόσοι θα έλθουν τέτοιοι στη ζωή σου και πόσες φορές ακόμα θα την πατήσεις?
Γιατί καμάρι μου ένα αμνοερίφιο είσαι που πάει για σφαγή κάθε φορά...
Αυτό είμαστε εμείς οι κριοί... χαζά παιδιά χαρά γεμάτα όχι από την έλλειψη εξυπνάδας αλλα επειδή είμαστε αφελείς και βλέπουμε στους άλλους πάντα το καλύτερο...
Φιλάκια και μια ζεστή αγκαλιά...

serenata είπε...

@ΛΙΑΚΑΔΑ
Ακριβώς έτσι Λιακάδα μου:))
Τους έδωσα τα κλειδιά...
Ξέρεις την ευαισθησία και την αγάπη, την εκλαμβάνουν για αδυναμία!
Αγκαλίτσες και φιλάκια πολλά:))

Ανώνυμος είπε...

Γλυκειά και ευαίσθητη serenata...
Εννοείται οτι οι δικοί μας ανθρωποι μας πληγώνουν περισσότερο. Έχει να κάνει με το ότι βάλλεται εκτός των άλλων και η εμπιστοσύνη μας απέναντί τους. Κι ας ειμαστε ειλικρινείς... οι δικοί μας άνθρωποι καθορίζουν σημαντικά την υπαρξή μας, καθώς αποτελούν το απάνεμο λιμάνι μας. Είναι το σημείο αναφοράς μας κι όταν αυτό αμφισβητείται είναι πολύ άσχημο... Όμως σε κάθε περίπτωση μετά την καταιγίδα έρχεται η λιακάδα, και η συγχώρεση και η αγάπη που τόσες φορές ανέφερες στο κείμενό σου...

Levina είπε...

serenata μου
τα ίδια με τους άλλους θα σου πω και εγώ...
ίσως να φαίνονται μεγαλύτερες οι πληγές γιατί προέρχονται από τους δικούς μας, από αυτούς που αγαπήσαμε ... συγγενείς, φίλους, αγαπημένους , τι σημασία έχει από ποιούς?

γύρνα την πλάτη και προχώρα...
εγώ το έκανα και μάλιστα σε συγγενείς που αρνούμαι να τους ξαναδώ.

πες ότι είναι ένα ακόμα χτύπημα... εε και ??

Ο Αλχημιστης είπε...

Serenata μου μην ξεχνας οτι τους συγγενεις δεν τους επιλεγεις, τυχαινει να τους εχεις. Να χαιρεσαι που εσυ εισαι ετσι οπως εισαι και ασε τους αλλους να ειναι οπως θελουν. Δεν εχει σημασια. Κοιτα να βαζεις ανθρωπους που αξιζουν στην ζωη σου και ασε τους συγγενεις ακομα και αν ποναει. Δεν τους επελεξες οπως προειπες και ουτε θα μπορουσες να μην τους αγαπας. Εκανες αυτο που κανουν ολοι. Απλα εσενα δεν σου φερθηκαν καλα.

Σηκω πανω και προχωρα. Δεν εχουμε χρονο για μεταμελειες. Η ζωη ειναι πολυ συντομη για να την σπαταλας.

Τα φιλια μου!

kovo voltes... είπε...

Σε όλα έχεις δίκιο και σε όλα- ίσως- υπάρχει και άλλη πλευρά...Ο πόνος είναι πόνος και όπως είχα διαβάσει κάπου "αυτοί που λατρεύεις θα σε πονέσουν περισσότερο απο όλους". Ξέρεις πολλές φορές μπάινει η λέξη και πράξη "δεδομένο" στη ζωή ορισμένων ανθρώπων και εκεί λειτουργούν ασυλλόγιστα. Εσύ φρόντισε τη σερενάτα, το χαμόγελο και την πίστη της και όλα θα ξεδιαλύνουν στις στιγμές που έρχονται...Μπορεί να'ναι και λάθος εντύπωση. Μπορεί σωστή. Θα φανεί απλά αύριο...

Unknown είπε...

Χμμμ, μεγάλο θέμα άνοιξες, μικρή μου. (Το μικρή το θεωρώ πολύ τρυφερή προσφώνηση. Το εξηγώ γιατί μερικοί παρεξηγούνται.)

Κι εγώ έχω πληγωθεί και έχω πληγώσει αντίστοιχα. Ουδείς αναμάρτητος. Κι ας το αγαπούσα το φιλαράκι μου. Κι ας με αγαπούσε κι αυτός/ή.

Από την άλλη, η αγάπη δεν έχει αντάλλαγμα. Όταν αγαπάς κάποιον δεν πρέπει να θεωρείς αυτονόητο ότι θα σε αγαπήσει και αυτός αντίστοιχα (γενικά, όχι εσύ αποκλειστικά). Νομίζω ότι εκεί χάνεται το παιχνίδι.

*Loli είπε...

serenata μου δυνατός δεν είναι ο άνθρωπος που υψώνει τείχη γύρω του για να μην πληγωθεί,αλλά αυτός που γνωρίζοντας ότι μπορεί να σπάσει τα μούτρα του παίζει το παιχνίδι.Κι όλο και κάτι θα κερδίσει.Ακόμα κι αν απογοητεύτηκες από κάποιους η ζωή συνεχίζεται και το σημαντικό είναι να μη σταματήσεις να δίνεσαι.Γι' αυτό recruit και back in the game!Κι ίσως στον επόμενο γύρο να είσαι πιο τυχερή. :-)

serenata είπε...

@Constantine
Και την ύπαρξη μας καθορίζουν και το απάνεμο λιμάνι μας είναι...
Πολύ σωστά τα λες:)
Η εμπιστοσύνη μας βάλεται όταν μας απογοητεύσουν, όταν νιώσουμε πως μας κορόιδεψαν...
Θα περάσει, το ξέρω, αλλά θα αφήσει σημάδια...
Καλό σου βράδυ:)

serenata είπε...

@Levina
Γλυκιά μου, από συγγενείς την πάτησα κι εγώ.
Δε θέλω να δώσω έκταση.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως είναι.
Ενα ακόμα χτύπημα...
Σε φιλώ!
Καλή σου νύχτα:)

serenata είπε...

@Αλχημιστής
Ναι τους συγγενείς δεν τους διαλέγουμε, μας τυχαίνουν.
Και η ζωή μας μικρή και πολύτιμη...
Δεν αξίζει να σπαταλάμε χρόνο.
Φιλάκια καλέ μου:)
Καλό σου βράδυ!

serenata είπε...

@kovo voltes...
Δεν κάνω λάθος, δυστυχώς.
Και ναι βολτούλα μου, όσο περισσότερο τους αγαπάς τόσο μεγαλύτερος ο πόνος...η απογοήτευση, η πίκρα...
Αύριο ξημερώνει άλλη μέρα:)
Ευχαριστώ!
Φιλάκια πολλά:))

ElenaG είπε...

ΑΧ βρε κοριτσάκι μου...μεγάλο και πονεμένο κεφαλαιο άνοιξες...τι να πει κανεις σε ένα σχόλιο...
προχωρα...εύκολο δεν είναι το ξέρω...εσύ κερδίζεις να το ξέρεις αυτό...αυτοί...έχουν χάσει εσένα...
η μικρή Koueen (η κουμπαρούλα μου)σου είπε μεγάλη κουβέντα..."Από την άλλη, η αγάπη δεν έχει αντάλλαγμα. Όταν αγαπάς κάποιον δεν πρέπει να θεωρείς αυτονόητο ότι θα σε αγαπήσει και αυτός αντίστοιχα (γενικά, όχι εσύ αποκλειστικά). Νομίζω ότι εκεί χάνεται το παιχνίδι."...αυτό πάντα είναι ένα θέμα...περιμένουμε από τους άλλους να δρουν...να σκέφτονται σαν εμάς...μη νομίζεις...τα λέω και γω για να τα ακούσω αγάπη μου...

serenata είπε...

@Koueen
Μεγάλο θέμα όντως...
Δε θεωρούσα πως με αγαπούσαν επειδή τους αγαπώ.
Αυτό που με πονάει είναι το ψέμα τους!
Τα σέβη μου Μεγαλειοτάτη:)
Καλό σου βράδυ,
φιλάκια!!

serenata είπε...

@*Loli
Thanks:))
Next time better luck??
Λες;;
Μπορεί και ναι μπορεί και όχι...
Η ζωή συνεχίζεται!
Καλό σου βράδυ,
πολλά φιλάκια:)

serenata είπε...

@ElenaG
Καλή μου Ελενα, ναι είναι μεγάλο θέμα.
Η αγάπη δεν έχει αντάλλαγμα.
Αλλά όταν ορκίζονται πως σ' αγαπούν...το λιγότερο που νιώθεις όταν σε κοροιδέψουν είναι απογοήτευση...
Καλό σου βράδυ γλυκούλα μου:)
Φιλάκια!

Λία είπε...

Είναι μια πολύ καλή ερώτηση....ίσως και άλλοι-πιο μακρινά σε μας άτομα- να έκαναν τα ίδια απλά επειδή δε μας ενδιαφέρουν να μη δίνουμε τόση σημασία....ίσως επειδή είναι κοντινά μας πρόσωπα να τους "επιτρέπουμε" άθελα μας,να μας πληγώνουν περισσότερο!Μέχρι πότε όμως Σερενάτα μου;Αλλά ξέρεις τι λέει ο Πορτοκάλογλου "ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό"...
Καληνύχτα κοριτσάκι ..πολλά φιλάκια!

Ελένη Κοκοβίκου είπε...

Στο χωριό μου λένε "ποιος σου έβγαλε το μάτι;Ο αδερφός..Αααα..γι' αυτό είναι τόσο βαθιά βγαλμένο!" Πονάει,αλλά αυτός ο πόνος θα γίνει ασπίδα σου από δω και στο εξής.Προχώρα!Ψηλά το κεφάλι και προχώρα!Και την επόμενη φορά δείξε και λίγο δόντια,χμ σόρυ..νύχια!Μια και είσαι γάτα τράβα και καμιά νυχιά..Καλημέρα :-)

serenata είπε...

@Ελένη Κοκοβίκου
Καλημέρα Ελενίτσα!
Ε ναι την επόμενη φορά θα βγάλω νύχια:)
Φιλάκια!!

serenata είπε...

@stefanos androulidakis
Ok Στέφανε...
Δυο φορές δημοσίευσα ό,τι ήθελες.
Εγινες γνωστός πια.
Μη μου ξαναστείλεις αγγελία, εδώ σχολιάζουμε, δε βάζουμε αγγελίες.
Αν ξαναστείλεις το ίδιο δε θα το δημοσιεύσω!

serenata είπε...

@Λία
Γλυκιά μου Λία το έπιασες το θέμα!!
Αν δεν ήταν οι δικοί μας άνθρωποι δε θα πονούσαμε...
Γιατί στους δικούς μας 'επιτρέπουμε' πολλά!
Δε με σκοτώνει καλή μου, με πληγώνει όμως...
Οπως λέει κι η ΛΙΑΚΑΔΑ εθελοτυφλούμε, πιστεύουμε πως είναι σαν εμάς και σπάμε τα μούτρα μας κάθε φορά...
Ισως αυτό μας κάνει πιο δυνατούς...τόσα παθήματα πια...
Φιλάκια καλή μου:))

Tremens είπε...

Δυστυχώς συμβαίνει και μάλιστα συχνότερα απ ότι θα θέλαμε. Πληγώνει πολύ, αυτό είναι σίγουρο....

serenata είπε...

@tremens
Που είσαι λατρεμένε μου και μου έλειψες;
Αυτό που με τρελαίνει είναι που απαιτούν πράγματα εξωφρενικά...και αν δεν τους κάνεις τα χατίρια σου κόβουν την καλημέρα!
Πληγώνει πολύ καλέ μου...
Φιλάκια πολλά:))

Ανώνυμος είπε...

Παιζει και να μην ειναι!!!

καλησπερα

serenata είπε...

@Coula
Να μην είναι δικοί σου άνθρωποι;
Προφανώς δεν είναι.
Για να φέρονται έτσι...
Φιλάκι!

Ανώνυμος είπε...

αι στο καλο προφανώς γιατί σε
θεωρούν δεδομένο και ειναι
αχάριστοι..... sorry για το ύφος μου
αλλα δυστυχώς πονάει και εγώ είμαι σε αυτήν την φάση!!

Σοφία

serenata είπε...

@Ανώνυμος
Σίγουρα σε θεωρούν δεδομένη...μέχρι να μην αντέχεις άλλο...