Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Μια η Ανοιξη.....

Και ξαφνικά μπήκε η άνοιξη!

Βγήκε ένας όμορφος ήλιος.....

Εκανα ό,τι δουλειές είχα μέσα στη χαρά......

Ολα μ' ένα χαμόγελο...

Το μεσημέρι δεν ένοιωθα καμιά κούραση.....

Βγήκα κι έκανα μια όμορφη βόλτα.

Και δε μ' έπιασε αλλεργικό φτέρνισμα απ' τα δέντρα.

Νοιώθω λες κι έχω πάρει δυο τρεις βιταμίνες μαζί.

Duracell!!!!!!

Αν δεν είχε νυχτώσει θ' ανέβαινα στην ταράτσα με τις γάτες!

Τι σου κάνει η άνοιξη......

Αλλος άνθρωπος νοιώθω.

Χθες βράδυ κοιμήθηκε ο μίζερος εαυτός μου...και το πρωί ξύπνησε μια άλλη!

Μια χαμογελαστή, ακούραστη γυναίκα!

Μ' αυτόν τον καιρό δε φοβάμαι.

Αισθάνομαι πως μ' αυτό τον ήλιο κανένα κακό δε μπορεί να μας αγγίξει.....

Ουτοπικό το καταλαβαίνω.

Αφήστε με όμως λίγες μέρες έτσι να χαρώ!

Να κυκλοφορώ με το χαμόγελο....

Ακάματη και με τόσο καλή διάθεση που νόμιζα πως δε θα ξανανιώσω πια!

Ηρθε η άνοιξη με τις αμυγδαλιές και τις μπιγκόνιες....

Εβαλα φρέσκα μυρωδάτα λουλούδια δίπλα στη φωτογραφία της μαμάς μου...

Της αρέσει και κείνης η άνοιξη.

Αχ αν έφτιαχνε και το blog, για μια επιπλέον ευχάριστη έκπληξη....

Ακόμα κι αυτό όμως δε θα μου χαλάσει τη διάθεση σήμερα!

Θα πέσω για ύπνο χαρούμενη!

Πόσον καιρό είχα να νιώσω έτσι....

2 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έτσι γλυκιά μου..αισιόδοξη, χαμογελαστή σαν την Άνοιξη! Η Υπομονή μου άνθισε, ο ήλιος βγήκε, που θα πάει..θα του κουνήσουμε το μαντίλι αυτού του χειμώνα..Καλώς σε βρήκα!

serenata είπε...

@αχτίδα
Καλώς την αχτίδα μας:)
Δεν είναι υπέροχη η άνοιξη;;
Ξύπνησα και γω απ το χειμώνα:)
Φιλιά!