Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Φίλες;......

Φίλοι.....
Φεύγουν......
Μεταναστεύουν....
Χάνονται...
Χάνεσαι κι εσύ....
Μένουμε λίγοι.
Οσο μεγαλώνουμε λιγότεροι....
Και οι γυναίκες πιο δύσκολες και πιο λίγες για φιλίες.
Κάποιες που έφυγαν....χάθηκαν...
Κι αναρωτιέσαι αν ήταν αληθινές φίλες κι όταν ήταν εδώ.
Οπως εκείνη που ήταν μακριά πολύ πριν φύγει.
Η απόσταση δε θα έπρεπε να είναι πρόβλημα.
Γι αυτό υπάρχει η τεχνολογία άλλωστε.
Γι αυτό θεωρώ τη φιλία ιερή....πολύτιμη.
Οποιος θέλει μένει φίλος.
Ανεξαρτήτως αποστάσεως.
Τόσο κοντά και τόσο μακριά....
Οταν σκέφτεσαι να τηλεφωνήσεις....
Οταν σου λέει θα σε πάρει μα το ξεχνά.
Σε ξεχνά.....
Σε πονάει...
Αυτό πονάει περισσότερο.
Οταν σου το λέει κιόλας.
'Συγνώμη σε ξέχασα'
Κι αυτό υποτίθεται είναι δικαιολογία.
Ειλικρίνεια......
Τον φίλο σου ξεχνάς;
Γιατί είχε μια ωραία ταινία;
Τόσο σε μετρά;
Τόσο σε υπολογίζει;
Τόσο σημαντική είσαι για κείνη;.....



44 σχόλια:

kovo voltes... είπε...

Νομίζω μικρή μου στη διάρκεια κρίνονται όλα. Πόση διάρκεια και επανάληψη έχει μια "αμνησία" του στυλ "σε ξέχασα". Με μια-δυο φορές δεν αλλάζει το τοπίο. Με περισσότερες αρχίζει να ξεκαθαρίζει. Και ενώ πονάει πάντα ένα ξεκαθάρισμα, αν μη τι άλλο είναι καθαρό. Ξέρεις που βρίσκεσαι. Εκεί επιλέγεις πλέον εσύ και αποφασίζεις τι κρατάς και τι όχι.

G & M είπε...

Στα δύσκολα τους βλέπεις όλους...
Λίγοι και καλοί;
Γιατί να μην είμαστε πολλοί και καλοί;

Καλό σου Βράδυ!

ElenaG είπε...

Γι αυτό θεωρώ τη φιλία ιερή....πολύτιμη.
Οποιος θέλει μένει φίλος!!!!!!!!!!!

έτσι ακριβώς serenata μου!!!!!!!!!!

όμως καμια φορα μπορεί και να συμβεί...να χαθούμε κάπως με αγαπημένους...η καθημερινότητα πολλές φορες ή γεγονότα της ζωής μας μπορεί να μας αναγκάσουν να απομακρυνθούμε για λίγο χωρίς να το καταλάβουμε...

Ανώνυμος είπε...

δεν βαριέσαι...το μοναστήρι να ναι καλά.....έτσι και αλλιώς έχουμε μάθει......να σαι καλά

M είπε...

Καλησπέρα!

Εγώ θα σου έλεγα να το δεις από τη μεριά σου. Ίσως έτσι καταλάβεις καλύτερα. Εγώ αυτό κάνω όταν θέλω να βγάλω άκρη. Ξέρεις λοιπόν πόσους φίλους έχω εγώ που έχω πολύ καιρό να τους μιλήσω? Πολλούς. Κι όμως τους σκέφτομαι συχνά. Και τους αγαπώ. Κι αν με χρειαστούν θα τρέξω. Αλλά στην καθημερινότητά μου, δεν χωράνε πάντα όλα. Και οι φίλοι αυτό το ξέρουν.

Μην προβληματίζεσαι λοιπόν. Στην ανάγκη, θα ξεκαθαρίσουν όλα.

Σε φιλώ!

Unknown είπε...

Oι φιλοι ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα του ενος χεριου,για μενα.Οι γνωστοι και γενικως ανθρωποι που μας περιτρυγιριζουν πολλοι.
Ο φιλος θα φανει στα δυσκολα και στα ευκολα και δεν ξεχναει.
Απτην αλλη δεν γινεται να μιλας ολη μερα ή και καθε μερα,δεν ειναι νομος.Αλλα αφιερωνεις χρονο,αν θες,και για τον ανθρωπο που θεωρεις φιλο σου οσες σκοτουρες και αν εχεις.Και κατι ακομη στους φιλους δεν χωραει εγωισμος,δεν σε πηρα,δεν με περνεις τηλεφωνο κλπ.

Λιακάδα ☼ είπε...

Μην ξεχνάς ότι δεν σκέφτονται όλοι το ίδιο με μας... Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός.
Θυμάμαι που κάποτε θύμωνα και απογοητευόμουν αν μου έλεγε να με πάρει κάποια φίλη και με ξέχναγε...
μέχρι κάποια στιγμή που οι συνθήκες με κάνανε να ξεχνώ και γω...
Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι άνεργοι... ούτε έχουν όλοι τους το ίδιο βάρος να σηκώσουν και τις ίδιες υποχρεώσεις... αλλιώς κάποιος που μένει μόνος του... αλλιως είναι μια φοιτήτρια που μένει με τους γονείς και τα έχει όλα στο χέρι κι αλλιώς να έχεις ένα στρατό ψυχές να κρέμονται από σένα...
Μην είσαι τόσο αυστηρή με τους ανθρώπους...

Καλό ξημέρωμα ματάκια μου... :)

Y.Γ. Η φίλη μας χάθηκε και ούτε σημεία ζωής δε δινει κι ανησυχώ...

Mia Petra είπε...

Πω ρε θέμα... Το σοβαρότερο. Και διάγω πολύ κακές μέρες... Κάτι "φιλίες" εκεί στη δουλειά, τι να σου πω; Μαχαιριές γέμισε η ψυχή μου... Το νιώθω αυτό που λες. Να αναζητάς τον φίλο και να είναι απασχολημένος. Ή αδιάφορος; Δώστου λίγο χρόνο. Λίγο περιθώριο ακόμα. Τουλάχιστον να ξέρεις πως έκανες ότι μπορούσες...
Σε φιλώ γλυκά. Άμα χρειαστείς κάτι πες μου.. :)

Ange Alexiou είπε...

Άλλοι ρυθμοί, νέα ενδιαφέροντα, διαφορετικές προτεραιότητες...
Συμβαίνει Γατούλα μου, σε όλους μας. Μας παραμελούν, παραμελούμε...
Λες, "αν ήταν αληθινές φίλες κι όταν ήταν εδώ". Γιατί να μην ήταν;
Μπορεί κάποια στιγμή να ξαναβρεθούμε, μπορεί κι όχι.
Δεν σημαίνει ότι δεν δεθήκαμε, δεν μοιραστήκαμε για όσο κράτησε.
Σκέψου πώς θα ήταν η καθημερινότητά μας, με όλους τους ανθρώπους που υπήρξαμε κοντά, ενεργούς και παρόντες.
Φιλίες που δημιουργήσαμε σε κάθε φάση της ζωής μας...
Όπως λέει κι η Μ, δεν χωράνε όλοι. Είναι αδύνατον. Ο χρόνος μας, είναι περιορισμένης χωρητικότητας.
Στην καρδιά μας βέβαια, μπορούμε να έχουμε κλεισμένους τόσους κι άλλους τόσους.
Ακόμη κι αν έχεις τις καλύτερες αναμνήσεις από κάποιους, έρχεται η στιγμή που χρειάζεται ιεραρχώντας να τους αποχωριστείς.

φιλάκια:)

paliokoritso.... είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι...
Δεν έχει σημασία η απόσταση,γιατί όταν κάποιος θέλει,ακόμα και από μακριά κρατάει την επαφή που χρειάζεται.
Με τον χρόνο βλέπουμε τα άτομα που αξίζει να ονομάζουμε ''φίλους'' και αυτά που συγκαταλέγονται απλά στους ''γνωστούς''.
Καλημέρες και φιλιά :)

serenata είπε...

@kovo voltes
Ετσι είναι βολτούλα μου, στη διάρκεια κρίνεται το θέμα.
Οταν η 'αμνησία' ξεπερνά το χρόνο τότε δεν το συζητάς πια.
Το ξεκαθάρισμα έχει γίνει μέσα μου.
Πόνεσε αλλά τελείωσε.
Φιλάκια πολλά:)

serenata είπε...

@G & M
Δε νομίζω πως υπάρχει κανένας που έχει πολλούς και καλούς.
Οι αληθινοί μας φίλοι είναι εκ των πραγμάτων λίγοι, πολύ λίγοι.
Σε φιλώ:)

serenata είπε...

@ElenaG
Οταν η φιλία είναι αληθινή ξαναβρίσκεσαι με τους ανθρώπους που 'χάθηκες'.
Οταν όμως δεν ξαναβρεθείς.....αυτό νομίζω κάτι λέει.
Ετσι νομίζω Ελενα μου.
Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@homemade
Δυστυχώς έχουμε μάθει....
Δύσκολο όμως να βρεις αληθινούς φίλους, ανθρώπους να δεθείς αληθινά.
Καλό σου απόγευμα:)

serenata είπε...

@M
Οταν κάποιος σε βγάζει από τη ζωή του, αρνείται να σου τηλεφωνήσει, να σε συναντήσει....
Και όταν αυτό ξεπερνά το χρόνο;...
Εγώ τον διαγράφω.
Οταν μάλιστα ξέρω πως δεν το προκάλεσα.
Πολλά φιλάκια γλυκιά μου:)

serenata είπε...

@Gatos SeOistro
Ναι Γατούλη, οι αληθινοί φίλοι είναι μετρημένοι!
Για να μη σου πω πως δε χρειάζονται όλα τα δάχτυλα του ενός χεριού.
Συμφωνώ πως δε χωρά εγωισμός.
Και νομίζω όλοι πιστεύουν πως οι πραγματικοί φίλοι φαίνονται στα δύσκολα!
Καλό σου απόγευμα:)

serenata είπε...

@Λιακάδα ☼
Βεβαίως και κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός.
Αγαπάμε τους φίλους μας με τα ελαττώματα τους, μήπως εμείς είμαστε άψογοι;
Δεν είμαι αυστηρή Λιακάδα μου.
Οταν κάποια όμως σε αποφεύγει περισσότερο από χρόνο....
Οταν έχεις προσπαθήσει όσο είναι ανθρωπίνως δυνατό....
Κάπου κουράζεσαι να χτυπάς μια πόρτα που δεν ανοίγει.
Σε φιλώ πολύ πολύ:))

serenata είπε...

@Joan Petra
Δεν ήθελα να ξύσω πληγές....
Joan μου το να σε ξεχνά η 'φίλη'.....
Να έχει να σιδερώσει κάθε φορά που ζητάς να μιλήσετε....
Κι όταν αυτό κρατά παραπάνω από χρόνο...εεεε....πια....
Πολλά φιλάκια:))

ΥΓ ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!

serenata είπε...

@misoagnosti
Γλυκιά μου, είμαι απόλυτη σε ορισμένα πράγματα.
Οταν η φίλη σου έχει να σιδερώσει κάθε φορά που της τηλεφωνείς.
Οταν αποφεύγει να σε συναντήσει...
Οταν βρίσκει 'χαζές' δικαιολογίες για να απομακρυνθεί.....
Εγώ τουλάχιστον αρχίζω και αναρωτιέμαι αν τελικά υπήρξαμε αληθινές φίλες.
Πολλά πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@paliokoritso...
Φυσικά και η απόσταση δεν έχει σημασία.
Ο άνθρωπος που νοιάζεται φαίνεται.
Κι όταν περνά πολύς χρόνος τότε γίνεται γνωστός.
Να μη σου πω και ξεχνιέται.....
Φιλάκια καλή μου:))

Nasia είπε...

η φιλία είναι λαχείο !
φιλάκια απο την ιντερνική σου φιλενάδα!

Φανή είπε...

..κι εσυ να δινεις ευκαιριες ξανα και ξανα σκεπτομενη οτι 'ετυχε'..
ολοι την εχουμε πατησει..
με τον καιρο συνηθιζεις και.. προσεχεις.
ακομα κ εκει πρεπει να προσεχουμε πια..
καλο απογευμα! :)

Λιακάδα ☼ είπε...

Κοριτσάκι μου εσύ πιο πολύ απ'όλους ξέρεις πόσο έχω προσπαθήσει σε κάποια περίπτωση που εξαφανίστηκε ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω της και αφήνοντάς με στην αγωνία...
Απο την αλλη θα σου πω να γελάσεις:
Eχω δυο φίλες... Η μια με παίρνει πάντα τηλέφωνο όταν είμαι με το κλειδί στο χέρι να πάω στο μπαλέτο... και η άλλη όταν στο τέλος της ημέρα αποκαμωμένη έχω γθυθεί και είμαι έτοιμη να μπω στο ντουζ.
Λες και έχουν ραντάρ ένα πράγμα!
Και τους το'χω πει... χιχιχι!
Παρόλ'αυτά επειδή τους το κλείνω με συνοπτικότατες διαδικασίες βρίσκω την ευκαιρία μέσα στο Σαβ/κο που'μαι λίγο πιο χαλαρή να τις πάρω τηλέφωνο... και τότε παίρνει φωτιά τ'ακουστικό!! :))

Φιλάκια πολλά και καλό απόγευμα!

Levina είπε...

Eπειδή το πακέτο 'φιλία' κρύβει μέσα από δωροεκπλήξεις για γέλια , δυνατές καταστάσεις έως δυναμίτες για γερά νεύρα ... διαλέγεις τι σου ταιριάζει και προχωράς.

Αναρωτήσου μόνο ένα...
Ιδανική φιλία υπάρχει?
Ιδανική ζωή υπάρχει?
Ιδανικός έρωτας υπάρχει?
Ιδανική αγάπη?
Όλα έχουν τον κύκλο τους και είναι μάταιο να επιμένουμε όταν αυτός κλείσει.


Τα φιλιά μου Σερενατάκι.
Καλό σου βράδυ!

AFRA είπε...

Συμφωνω με τα κοριτσια ,Σερενατα μου,που σου εγραψαν!Καταλαβαινω ομως τι θελεις να πεις!Για τη φιλια που δε συντηρειται,που ροκανιζεται απο τον ασφυκτικο τροπο ζωης αναρωτιεσαι αν υπηρξε αληθινα!Πιστευω οτι οταν βαθια μεσα σου την ενοιωθες φιλη σε κεινο το κυκλο της ζωης σας ,ηταν!!
Τωρα ομως πιθανα προχωρησε σε αλλη φαση ,οποτε προεκυψαν προβληματα συγχρονισμου και ελλειψη κοινων σημειων επαφης,οποτε ναι υπαρχει αποσταση !Για να ειναι σταθερη μια φιλια χρειαζεται να δημιουργουνται συνεχως καταστασεις που θα την τροφοδοτουν!!Αυτο ομως ειναι εξαιρετικα δυσκολο οταν δεν υπαρχουν συνεχως κοινα ενδιαφεροντα,ας πουμε κοινες σπουδες,κοινα χομπυ,αντιστοιχες οικογενειακες καταστασεις!

Apokalipsis999 είπε...

Τον φίλος τον έχουμε ψηλά στη ζωή μας. Μόνο που είτε είναι σαν τον ουρανό, είτε είναι σαν τα σύννεφα!
Αν φυσήξει ο αέρας φεύγουν... έρχονται άλλοι! Ο ουρανός είναι μόνιμος, αλλά λίγοι είναι σαν ουρανό.
Περιστασιακές συχνότητες που κάποια στιγμή συγκλίνουν και μετά αποκλίνουν. Περιπλανώμενοι κομήτες με ακανόνιστη τροχιά και όχι σταθεροί πλανήτες...
Και οι δικαιολογίες πάνε σύννεφο!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Γλυκιά Σερενάτα μου, μην πιστεύεις πως οι δυνατές σχέσεις πρέπει να έχουν και διάρκεια. Δεν πίστεψα ποτέ στη λέξη "πάντα", είναι η πιο παραπλανητική λέξη.
Όσο διαρκεί αυτή η σχέση κι αν είναι ατόφια και δυνατή, κρύβει πολλές συγκινήσεις και μεγαλειώδεις στιγμές. Ας κρατάμε αυτό μέσα μας. Το αλισβερίσι που ανταλλάξαμε με το φίλο μας και το αποτύπωμα που άφησε στη ζωή μας.
Γλυκιά καληνύχτα!!!

ασωτος γιος είπε...

κοιτα φετος μετα απο 23 χρονια φιλιας καταλαβα οτ οι φιλιες ισως καποτε να πεθαινουν οπως οι έρωτες
ποναει ναι
αλλα τελικα καπως ετσι είναι
η φιλια για μενα ειναι ιερή

serenata είπε...

@Nasia
Είναι και λαχείο αλλά είναι και πολλά άλλα μαζί.
Φιλάκια στη φίλη μου(χωρίς το ιντερνετική):)))

serenata είπε...

@Φανή
Προσοχή μέχρι να βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο....
Τον τεστάρεις και καταλαβαίνεις.
Φιλάκια Φανή μου:))

serenata είπε...

@Levina Vil
Αχ Λεβίνα σε τι συζητήσεις με βάζεις.
Το ιδανικό καλή μου, είναι σχετικό...νομίζω.
Οπως και το όμορφο.
Νομίζω αν κοιτάξουμε λίγο γύρω μας θα δούμε τόσον πόνο....
Τότε μπορεί κάποιοι από μας να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε.
Και να καταλάβουμε πόσο τυχεροί είμαστε που έχουμε αυτές/ους τους/τις φίλες/ους.
Σε φιλώ πολύ πολύ:))

serenata είπε...

@AFRA
Κοιτώντας πίσω και έχοντας βιώσει την απόρριψη, δεν είμαι πια σίγουρη.
Ξέρεις έχει περάσει πολύς καιρός.
Χρόνια!
Δε θέλω αλλά κολλάω στο τέλος, τις άσχημες στιγμές και μπερδεύομαι.
Δεν ξέρω αν υπήρξαμε φίλες τελικά.
Το λέω γιατί το ίδιο δε συμβαίνει με άλλες πρώην φίλες που για διάφορους λόγους χαθήκαμε.
Κατι μου φαίνεται δεν πήγε καλά με τη συγκεκριμένη.
Σε φιλώ πολύ πολύ:))

ΥΓ Δε μου έγραψες τελικά αν έχεις blog....στείλε μου email αν θέλεις.

serenata είπε...

@Apokalipsi999
Πολύ όμορφη παραβολή...για να είμαι και στο κλίμα των ημερών.
Πραγματικά, άλλες φίλες είναι σαν τον ουρανό και άλλες σαν τα σύννεφα.
Οσο λιγότερα σύννεφα έχει ο ουρανός μας τόσο καλύτερα....
Σε φιλώ:)

serenata είπε...

@Μαρία Κανελλάκη
Γλυκό μου Μαράκι,
έχεις δίκιο.....
Ελα όμως που είμαι αδιόρθωτα ρομαντική....
Η συγκεκριμένη κοπέλα δεν πρέπει να υπήρξε αληθινή φίλη.
Δε μου έχει αφήσει όμορφες στιγμές.
Πολύ επιφανειακή σχέση....
Ετσι βλέπω εκ των υστέρων τη 'φιλία' μας.
Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Λιακάδα ☼
Φυσικά και ξέρω και θυμάμαι πολύ καλά!
Μαζί μιλούσαμε/ανησυχούσαμε κάτι βράδια που χανόταν.
Δε φαντάστηκα πως εξαφανίστηκε....
Από σένα Μίνα;!!!!!
Ας μην το κάνουμε δημόσιο το θέμα όμως.
Οι φίλες αγάπη μου βρίσκουν πάντα χρόνο!!!χαχαχα
Φιλάκια κοριτσάκι μου:))

serenata είπε...

@ασωτος γιος
Δεν ξέρω, δε θέλω να το σκέφτομαι για τις τωρινές φιλίες.
Μπορεί να ζήσουν όμως, το ίδιο και οι έρωτες.
Φιλάκια ασωτούλη μου:))

Λιακάδα ☼ είπε...

χαχαχα!
Δε θα πιστέψεις τι συνέβει!
Ηρθα πριν λίγο να ξανασχολιάσω...
Ανοίγει εδώ η σελίδα των σχολίων και γράφω το σχόλιό μου... και μετά μου στέλνει μεηλ η Λεβίνα: Bρε βλάκα τι έκανες πάλι?
χαχαχα!
Ο δαίμων του μπλόγκερ είχε άλλα σχέδια για το σχόλιό μου: Πήγε στο δικό μου μπλογκ και το έκανε ολόκληρη ανάρτηση!! Αμεέ!!
Για να μη λες ότι δεν γράφω ωραία σχόλια...
χαχαχα!Πάρτο τώρα εδώ για να μάθεις:

Σοφάκι μου κι από μένα και από τους γονείς της τους ίδιους θα μπορούσε να κρύβεται...
Ξερω ότι είχε άλυτα θέματα και ότι προείχε η λύση τους γι'αυτό και δεν κακοκαρδίζομαι με την "εξαφάνισή" της... Να'ναι καλά εκεί που είναι και ας είναι εξαφανισμένη...
Αυτό με νοιάζει... Κι αυτό μου είναι αρκετό...
Τουλάχιστον για τη συγκεκριμένη περίπτωση...
Σε άλλη ... μπορεί και να είχα στραβομουτσουνιάσει ...
Kάθε περίπτωση είναι ειδική ...

Καλό βράδυ κοριτσάκι μου! :)

Ανώνυμος είπε...

Στην ζωή μου, έχω περάσει μεγάλες περιόδους σε άγνωστες για εμένα πόλεις της Ελλάδας, και πολλές φιλίες μου έχουν δοκιμασθεί. Λίγες επέζησαν.

Καταλαβαίνω τι λες, έγινε για εμένα ακόμη πιο έντονο τώρα που ήρθα στο εξωτερικό. Προσπάθησα να κρατήσω επαφή με κάποια άτομα, και τελικά κράτησα με αυτούς που πιστεύω ότι αξίζουν.

Κρατάμε τα καλά και γυρίζουμε σελίδα. Αυτό έμαθα, πολλοί άρχισαν τις γκρίνιες όταν έφυγα έξω. Είναι δύσκολο να είσαι στην ουσία παιδί και να κρατάς ένα σπίτι με παιδιά που δεν είναι δικά σου, να δουλεύεις, να σπουδάζεις, να έχεις τόσα στο κεφάλι σου με τα του υπουργείου.

Έμαθα να είμαι πιο επιφυλακτική όταν γνωρίζω καινούρια άτομα, έτσι δεν βρίσκομαι συχνά προ εκπλήξεων.

Σε φιλώ :)

το φονικο κουνελι είπε...

Δυστυχώς Σερενάτα δεν μπορούμε να θεωρούμε δεδομένη ακόμα και την (φαινομενικά) πιο στενή φιλία. Θα ακουστεί κυνικό, αλλά θεωρώ πως το να έχουμε 2-3 φίλους "παραπάνω" είναι μια καλή "ασφαλιστική δικλείδα".

Γιατί ναι μεν οι καλοί φίλοι πάντα θα ναι λίγοι, αλλά και αυτοί οι λίγοι δεν είναι βέβαιο πως θα είναι πάντα εκεί για σένα...

serenata είπε...

@το φονικό κουνέλι
Οι αληθινοί φίλοι είναι πάντα λίγοι, 1, 2 αν είσαι τυχερή μπορεί και 3.
Αν δεν είναι δίπλα σου στα δύσκολα δεν είναι αληθινοί φίλοι.
Φιλάκια κουνελάκι:)

serenata είπε...

@agrimio
Η απόσταση δεν παίζει ρόλο όταν η φιλία είναι πραγματική!
Οσο μακριά και να είσαι μπορείς να έχεις ανθρώπους που σε αγαπάνε και σε νοιάζονται πίσω στην πατρίδα...
Το αξίζεις άλλωστε μικρή μου.
Πολλά φιλάκια από την Αθήνα:))

serenata είπε...

@Λιακάδα ☼
Είσαι ψυχάρα!
Σου φτάνει να είναι καλά.
Για ένα μόνο άνθρωπο στη ζωή μου σκέφτομαι έτσι.
Να είναι καλά κι ας μην επικοινωνεί.
Σε φιλώ πολύ πολύ:))

Λιακάδα ☼ είπε...

Οχι... δεν είμαι ψυχάρα...
Είμαι απλά φίλη... με όλη τη σημασία της λέξεως... οπότε αυτός ο τρόπος σκέψης είναι για μένα αυτονόητος.

Φιλάκια Σοφία μου και καλό μας ξημερωμα! :)

serenata είπε...

@Λιακάδα ☼
Οταν η φιλία είναι μονόδρομος, δίνει μόνο ο ένας δεν ξέρω πόσο 'φιλία' είναι...
Γνώμη μου πάλι.
Φιλάκια πολλά καλή μου:))