Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Ο Τσάβες μέσα απ' τα δικά μου μάτια.

Τόνοι μελάνι θα χυθούν από τους ιστορικούς του μέλλοντος για τον Ούγκο Τσάβες
Μια ιδιαίτερη προσωπικότητα.
Ενας χαρισματικός ηγέτης.
Αγάπησε το λαό του....
Στις μέρες του απέκτησαν δωρεάν παιδεία και υγεία οι φτωχοί.
Δεν αυταπατώμαι.
Γνωρίζω λίγα για κείνον, δεν είμαι σε θέση να τον κρίνω.
Ούτε, άλλωστε, έχω τέτοιο σκοπό.
Είχε για μένα όμως ξεχωριστή σημασία.
Ο Τσάβες αρρώστησε λίγο μετά το φίλο μου τον Αποστόλη
Είχαμε φτιάξει ένα δικό μας κώδικα....
Ξεκίνησε όταν εγώ είδα την είδηση του άρρωστου Τσάβες και ο Αποστόλης το σχολίασε.
Από τότε λέγαμε: κι ο σύντροφος Τσάβες δεν είναι καλά.
Οταν ο Απόστολος υπέφερε μετά από κάποια χημειοθεραπεία, του έλεγα να κάνει κουράγιο όπως και σύντροφος Τσάβες.
Για μένα ο Τσάβες πέρα από την άποψη μου γι αυτόν, δεν ήταν ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, ήταν ο 'φίλος' του φίλου μου.
Ετσι ο Τσάβες δεν ήταν ένας άρρωστος πρόεδρος.
Ηταν τόσα πολλά.....
Οταν έφυγε ο Αποστόλης(23 Σεπτεμβρίου 2012)έμεινα με τον Τσάβες.
Κάθε υποτροπή του, κάθε ταξίδι του στην Κούβα, κάθε χειρουργείο του......
Μου θύμιζε τον Αποστόλη και δικό του Γολγοθά.....
Διάβαζα κάθε είδηση.
Αγχωνόμουν!
Ξέρω, σας φαίνεται γελοίο....
Μέσα μου, αν ο Τσάβες τα κατάφερνε, θα ήταν μια νίκη για τον Αποστόλη.
Ετσι λειτουργούσε.
Το όνομα του ήταν συνδεδεμένο με αυτό του Αποστόλη.
Ο καρκίνος....ο πόνος.....
Ο Αποστόλης δεν τα κατάφερε.
Κι εγώ δεν το χω ξεπεράσει.
Ηθελα.....
Ναι ήθελα να τα καταφέρει ο Τσάβες!
Μ' αυτό το 'θέλω' των παιδιών.
Χθες όταν έμαθα τα άσχημα μαντάτα έβαλα τα κλάματα.
Οχι για τον Τσάβες.....
Για τον Αποστόλη.....
Ενιωσα σα να τον έχανα ξανά......
Και μου έλειπε αφάνταστα χθες.
Δεν ήταν εδώ να μιλήσουμε....

Φιλαράκι ο σύντροφος δεν τα κατάφερε τελικά.......

40 σχόλια:

Nefosis είπε...

Σημασία έχει που και οι δύο το παλέψανε. :)

serenata είπε...

@Nefosis
Ναι το παλέψανε φιλενάδα....
Υποφέρανε πολύ, αλλά πάλεψαν.
Εσύ ειδικά καταλαβαίνεις...ξέρεις!

kovo voltes... είπε...

Δεν φαίνεται καθόλου αστείο μικρή μου...Πολύ προσωπικός, τρυφερός παραλληλισμός. Ιδιαίτερος..

serenata είπε...

@kovo voltes
Ευχαριστώ πολύ!
Διόρθωσα και το λάθος με τις φωτογραφίες νομίζω.

Σε φιλώ:)

Ανώνυμος είπε...

από χθές ο τσάβες βρίσκεται με τον αποστόλη ....και τον αδελφό μου αλλά και άλλους πολλούς παρέα.....τα λέν μας κοιτούν ...από κει ψηλά...
καλή αντάμωση αδέλφια....

Ιωάννα (Ayten Aydan) είπε...

Ελπίζω να μην ξεχαστεί κανείς από τους δύο -ο ένας από τον λαό του και οι δύο μαζί από τους ανθρώπους (τους)...

serenata είπε...

@Ιωάννα (Ayten Aydan)
Κανένας δε θα ξεχαστεί!
Δεν ξεχνιούνται τέτοιοι άνθρωποι...

serenata είπε...

@homemade
είναι και η μαμά μου εκεί, θα τους προσέχει...

AFRA είπε...

Πολυ τρυφερα προσεγγισες την απωλεια του Τσαβες με τη συνειρμικη σου αναποληση!!!
Γεγονοτα και ημερομηνιες χαρασσονται ευκολοτερα μεσα μας οταν συνδεονται ή ταυτιζονται με δικες μας ανεξιτηλες μνημες!Τη χρονια που πηρα το πτυχιο μου αρρωστησε και πεθανε η μαμα μου.
Καλησπερα Σερενατα!!

Το Φαουδι είπε...

Αυτό πρέπει να είναι από τα πιο συγκινητικά και τρυφερά πράγματα που γράφτηκαν για τον Τσάβες αυτές τις μέρες...

serenata είπε...

@Το Φαουδι
Φαούδι μου,ήταν πολύ συγκινητικά για μένα και θέλησα να τα μοιραστώ μαζί σας...

Ανώνυμος είπε...

Σημερα μιλούσαμε για αυτον στην αμερικανικη ιστορια!!η καθηγήτρια ήταν κατασυγκινημένη και όλο εκεί το πήγαινε!Ήταν μεγάλος θεωρώ!!

Σε χαιρετώ!:)

serenata είπε...

@AFRA
Μερικά πράγματα γράφονται μέσα μας.
Την πρώτη μου χρονιά στο Πανεπιστήμιο αρρώστησε η μαμά μου...το πρώτο βράδυ που πέρασε στην εντατική...κι εγώ σπίτι χωρίς εκείνη.
7 μήνες μετά το φίλο μου, έφυγε ο Τσάβες...και οι δυο από καρκίνο.
Πως να ξεχάσεις τέτοια απώλεια;
Και οι ζωές μας γεμάτες απώλειες...

Apokalipsis999 είπε...

Οι απώλεια ενός ανθρώπου, είναι πάντα κάτι το δυσάρεστο. Και αυτός ο καρκίνος είναι πολύ ζόρικος και θανατηφόρος αντί να είναι μόνο ζώδιο...
Ο Τσάβες ήταν για τη χώρα του ένας πατριώτης ηγέτης. Κάτι που λείπει από υπανάπτυκτες χώρες όπως η Ελλάδα. Υποθέτω πως στις ΗΠΑ έχουν ήδη αρχίσει τα γλέντια...

Έχω χάσει κι εγώ ανθρώπους από καρκίνο. Γιατί πάντα κάποιος να λείπει;

Mia Petra είπε...

Σερενάτα, με ξανά αρρώστησες απόψε με τον Αποστόλη...

Μα γιατί σε έχασα; Έλα καμμιά βολτίτσα!

Φιλάκια και μην στενοχωριέσαι άλλο πια!

serenata είπε...

@Joan Petra
Συγνώμη φιλενάδα, δεν το θελα.

Φιλάκια πολλά:))

Θα περάσω λέμε!!

serenata είπε...

@Ρασκόλνικωφ
Κι εγώ συγκινήθηκα...
Ηταν μεγάλος πατριώτης.
Λυπάμε τους φτωχούς της Βενεζουέλας.

Να προσέχεις καλέ μου Ρας:)

serenata είπε...

@Apokalipsis999
Τι καλά που θα ήταν αν ο καρκίνος ήταν μόνο ζώδιο!
Ο Τσάβες ήταν μεγάλη απώλεια για τη χώρα του, για το λαό του.
Μου έκανε εντύπωση ο κόσμος που ξεχύθηκε στους δρόμους, που έκλαιγε(το CNN είχε ζωντανή κάλυψη).
Δε θέλω ούτε να σκέφτομαι γλέντια και Αμερικάνους...όχι τώρα!

Πολλοί λείπουν...

Unknown είπε...

Πόσο τρυφερή η προσέγγισή σου Σερενάτα μου..
Ο Τσάβες είπε "σ΄αυτούς που εύχονται το θάνατό μου εύχομαι να ζήσουν πολύ για να δουν την επανάσταση να πηγαίνει από μάχη σε μάχη και από νίκη σε νίκη..."
Ηταν μεγάλος ηγέτης...
Τέτοιοι άνθρωποι δεν πεθαίνουν...καθοδηγούν !!!
Ο Αποστόλης σου ας είναι ήσυχος...η αγάπη που πήρε τον κάνει αθάνατο..
Σόφη

Tremens είπε...

Υπέροχο, τρυφερό. Καρδούλα μου... κουράγιο...

maria είπε...

Σερενάτα μου, πάντα με συγκινείς με την ευαισθησία σου που ξεχυλίζει απο τα γραπτά σου.
σε φιλώ

serenata είπε...

@maria
Ευχαριστώ Μαρία μου:)

serenata είπε...

@Delirioum Tremens
Ελπίζω να μη σε αναστάτωσα καρδιά μου!
Σε φιλώ:)

serenata είπε...

@Γιαγιά Κασσιανή
Ναι γλυκιά μουήταν χαρισματικός ηγέτης.
...Δεν πεθαίνουν...καθοδηγούν...
Πολύ όμορφο και συνάμα αληθινό.
Αφήνουν παρακαταθήκη...
Ο Αποστόλης είναι κοντά μας όσο ζούμε εμείς.
Ζει κι αυτός στις καρδιές όλων εκείνων που τον γνώρισαν τον εκτίμησαν και τον αγάπησαν πολύ.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια:)

flash είπε...

Serenata,
βρέθηκα τυχαία στο μπλογκ σου
και έπεσα σε αυτή την ανάρτηση!
Πόσο βαθιά με συγκίνησε
δεν νομίζω οτι μπορώ να το πω...
εκτός που ένιωσα πως σε γνώρισα
σε λίγες γραμμές μόνο...
ήρθαν και με επισκέφτηκαν χιλάδες αναμνήσεις, ταυτίσεις που κάνω κι εγώ ανά καιρούς έως και πολύ πρόσφατα...
είσαι ένα ευαίσθητο πλάσμα
και θέλω να προσέχεις τον εαυτό σου.
Σε φιλώ...

Λιακάδα ☼ είπε...

Ο τσάβες ήτανε μια από τις πιο αγαπητές ηγετικές προσωπικότητες.
Τωρα θα κάνουν παρέα οι δυο σύντροφοι...
Αλί από μας που μείναμε πίσω...
Δε φοβάμαι τον θανάτο αλλά αυτή την κωλοαρρώστεια την τρέμω.
Καλό απόγευμα...

ασωτος γιος είπε...

α ρε σερενατα
εισαι τοσο γλυκο κοριτσι...
μεγαλος ηγετης
μακαρι κι η ελλαδα να ειχε προσωπικοτητες με αρ.....α

Νίκος Κιτωνάκης είπε...

Είναι πολύ σκληρή αυτή η μάχη. Και στο λέω ως άνθρωπας που την έχω αντιμετωπίσει μες το σπίτι μου -δυστυχώς με την κακή κατάληξη.

Και τον Τσάβεζ λυπάμαι (που σε καμία υπόληψη δεν τον είχα ως πολιτικό) και όλους όσους χρειάστηκε να την παλέψουν.

Σε φιλώ.

Ανώνυμος είπε...

Αχ, αυτοί οι συνειρμοί σου..
Αχ, αυτή η ευαισθησία σου..
τα νοερά μνημόσυνα που του κάνεις τα αισθάνεται ο Αποστόλης.

Σε φιλώ :)

serenata είπε...

@agrimio
Ελπίζω...εύχομαι....

Πολλά φιλάκια από την Αθήνα:)

serenata είπε...

@Πιγκουίνος
Πτηνό μου όλοι έχουμε απώλειες, από αυτή ή άλλη αρρώστια.
Λυπάμαι που το έζησες στην οικογένεια σου.
Ξέρω πως τα λόγια δε βοηθούν.

Σε φιλώ πολύ:))

serenata είπε...

@ασωτος γιος
Μακάρι ασωτούλη μου να είχαμε και μεις ηγέτες του βεληνεκούς του Τσάβες...

Φιλάκια πολλά:)

serenata είπε...

@Λιακάδα ☼
Είναι να μην τρέμεις τον καρκίνο Λιακάδα μου;...
Στη γειτονιά των αγγέλων πια ο Τσάβες με τον Αλιέντε και τον Τσε.
Θα έχουν πολλά να λένε...

Σε φιλώ πολύ:))

serenata είπε...

@flash
Ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια.
Να είσαι καλά,

Φιλάκια:))

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Άγγιξες την ψυχή μου. Οι δικοί σου συνειρμοί, συναντήθηκαν με κάτι δικούς μου κι έγινα λιώμα...
Να'σαι καλά ρε Σερενάτα!

Μαζεστίξ είπε...

Ρε συ Σερενάτα... πόσο συγκινητικό αυτό που έγραψες...;

Αυτός ο διάολος ο καρκίνος είναι χειρότερος κι από πόλεμο.
Βομβαρδίζει ζωές, εξαφανίζεται κι αφήνει πίσω του συντρίμμια.

airis είπε...

Τι τρυφερό !
Πόσο με άγγιξες!
Τώρα γιατί είμαι σίγουρη ότι ο φίλος σου πιθανόν να άκουσε, να σε ένιωσε κι αυτός εκεί που είναι....
Σε φιλώ!
@ριστέα

serenata είπε...

@iris
Δεν ξέρω Αριστέα μου αν με ένιωσε...
Μακάρι...

Φιλάκια:)

Ανώνυμος είπε...

Ήταν άραγε καρκίνος ή Πολώνιο όπως ξολοθρέψανε τους Yaser Arafat & Τάσο Παπαδόπουλο ??? (για τον Chaves μιλάω.)
Όσο αφορά το άλλο το παλικάρι Ο Θεός να το αναπαύσει.
Δεν ξέρω λόγω της αδελφής μου τρελαίνομαι με αυτήν την ασθένεια..... Κ Α Ρ Κ Ι Ν Ο Σ.... απαπα Παναγίτσα μου ,μακρυά και δεν το εύχομαι ούτε στον οχθρό μου... :-'(

serenata είπε...

@Στέφανος
Καρκίνος από πλουτώνιο.
Κάπου διάβαζα πως τους έβαλαν σ' ένα δωμάτιο για ν' αρρωστήσουν.
Ατιμη αρρώστια φιλαράκι.
Ας όψεται ο Μπούς ο 2ος...
Και όσοι τον ψήφισαν!
Κακούργιοι Αμερικάνοι!!!