Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Πριν προλάβω...




Φερόμαστε σα γέροι πριν γνωριστούμε.
Καυγαδίζουμε πριν πούμε γλυκόλογα.
Μιλάμε τόσο λίγο.
Βλεπόμαστε λιγότερο.
Αλλαξες πριν προλάβω να σε μάθω.
Κρατάς τόση απόσταση που νομίζω πως....
Πως θέλεις να φύγεις πριν έρθεις.
Πως με βαρέθηκες πριν με γνωρίσεις.
Κάνεις πίσω πριν έρθεις μπροστά.
Θυμώνω μαζί σου πριν σε ερωτευτώ.
Θυμώνω που θέλεις και δε θέλεις.
Που δεν ξέρω ποιος είσαι!
Που χάνεσαι και εμφανίζεσαι....
Τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρόνο.....
Θέλω να τρέξω μακριά.
Μα δεν είμαι σίγουρη.
Κι αν αλλάξεις πάλι;
Κι αν γίνεις εκείνος που γνώρισα στην αρχή;
Ερωτεύτηκα εκείνον που γνώρισα για λίγο.
Τι έγινε εκείνος;
Ποιος είσαι εσύ;
Τι θέλεις;........

36 σχόλια:

G & M είπε...

Όλα στο υποσυνείδητό μας ή στο πίσω μέρος του κουκουτσιού που λέγεται μυαλό...

Ένα όμορφο Σαββατόβραδο!

Μαζεστίξ είπε...

Πολλές φορές φταίει ο πήχυς.
Τον βάζουμε τόσο ψηλά, ώστε κανείς δεν μπορεί να περάσει από πάνω.
Ίσως και να μη φταίνε πάντα οι άλτες, αλλά και ο πήχυς.

Mia Petra είπε...

Ψηφίζω -ως συνήθως- Μαζεστίξ...
Τόσο εξοργιστικά ρεαλιστής...

Φιλάκια, καλό βράδυ! :)))

serenata είπε...

@Μαζεστίξ
Το να είναι ο άλλος παράξενος δεν το εξετάζουμε;...
Δε φταίει ο πήχυς φίλε μου.
Το μόνο σίγουρο!
Καλό Σαββατόβραδο:))

serenata είπε...

@G&M
Κουκούτσι μυαλό έχει...καρατσεκαρισμένο!
Καλό Σαββατόβραδο:))

serenata είπε...

@Joan Petra
Να πέφτει μια φορά έξω ο Μαζεστίξ δεν παίζει;....
Πολλά φιλάκια καληνύχτες:))

Unknown είπε...

Αλλάζουν πάντα οι άλλοι, αλλά κι εμείς αλλάζουμε
Και μεις δεν είμαστε εκείνοι που ερωτεύτηκαν οι άλλοι, μόνο που τη δική μας αλλαγή δεν τη βλέπουμε πιστεύω.
Ολα μέσα στην αέναη κίνηση των πραγμάτων είναι..,
Δεν είναι κατ' ανάγκη για κακό !!!

Apokalipsis999 είπε...

Τι ωραία που περιγράφεις ομορφιές του έρωτα!
Αλίμονο σ' όσους δεν τις επιθυμούν(;)!
Οταν σου λέω ότι καλύτερη η μοναξιά, η σιγουριά, η ηρεμία κάτι ξέρω.

Ο έρωτας έχει και τη σκοτεινή πλευρά του. Που δείχνει γρήγορα το πρόσωπό της. Γιατί να μπαίνεις σ' αυτήν την ψυχοφθόρα κατάσταση; Λάθος επιλογή θα μου πεις, μέχρι να βρεις τη σωστή. Πόσες όμως λάθος επιλογές αντέχει κανείς; Και τι κατάλοιπα αφήνουν πίσω τους;

«Ερωτεύτηκα εκείνον που γνώρισα για λίγο» Αυτό ακριβώς είναι ο έρωτας! Ερωτευόμαστε όταν ακόμα φοράμε τα... ροζ γυαλιά και φοράμε το καλό μας κουστουμάκι. Μετά που έρχονται τα αποκαλυπτήρια...

Καλές οι περιπέτειες αλλά καλύτερη η ηρεμία. Λίγο ρουτινιάρικη μα δεν σε βάζει σε ερωτηματικά ούτε σε απογοητεύει. Ο έρωτας είναι φουρτούνιασμένη θάλασσα, και όποιος τον αποφεύγει, απλά αποφεύγει το ναυάγιο!

Nasia είπε...

μήπως κι αυτός σκέφτεσαι όπως κι εσύ;;μήπως να κάνεις ένα βήμα παραπάνω πρώτη εσύ να δούμε χαΐρι...χαχαχαχα συγνώμη Σερενάτα μου για το γέλιο ,αλλά δεν αντέχω άλλο να νιώθεις έτσι!θέλω να ερωτευθείς και να σε ερωτευθεί παράφορα κάποιος ΤΩΡΑ!θέλω να μας λες ,με αυτόν τον εξαιρετικό τρόπο σου τις ερωτευμένες σου στιγμές....φιλάκια και πιάστον να μη πω απο που ,να μας πει τι θέλει!!!

serenata είπε...

@Nasia
Νομίζεις πως εγώ δε θέλω να δω χαίρι;
Ούτε εγώ αντέχω να νιώθω άλλο έτσι!
Ν' απογοητεύομαι!!!!
Θέλω να μ' ερωτευθεί κάποιος ΤΩΡΑ και να τον ερωτευθώ κι εγώ!!!
Τον παράτησα φιλενάδα, δε μπορώ άλλο...
Φιλάκια πολλά:))

Ανώνυμος είπε...

αμα δεν τραβάει τώρα πουναι νωρίς...προχώρα σε αλλαγές.....για να ανέβει η ομάδα.....να σαι καλά

serenata είπε...

@Apokalipsis999
Δε μου φτάνει ο πόνος μου έχω κι εσένα κάθε φορά να μου λες:στα έλεγα εγώ...
Και πιο καλή η μοναξιάααααααα....
Εγώ θα φιλήσω όλους τους βατράχους μέχρι να βρω τον πρίγκηπα!!!!!
Οτι και να μου λες:P
Αν δεν ρισκάρεις δεν έχεις ελπίδες!
Μια ζωή στη γυάλα;
Η ζωή είναι μικρή, ας χαρούμε έστω και λίγες στιγμές.
Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Γιαγιά Κασσιανή
Φυσικό είναι να αλλάζεις και να αλλάζει.
Οταν περάσει κάποιος χρόνος όμως.
Οχι πριν προλάβεις να τον γνωρίσεις καλά καλά!!!
Δεν καταλαβαίνω με ποιον έχω να κάνω.
Με τον πριν μια βδομάδα ή με τον μετά;
Και έχουμε βρεθεί ελάχιστα και μου έχει πει πόσο του αρέσω...
Και μετά χωρίς λόγο άρχισε γκρίνια!!!!!!
Τα έχω εντελώς χαμένα!!!!!
Αυτάαααα...
Πολλά πολλά φιλάκια Σόφη μου:))

Fri είπε...

Αλλάζουμε εμείς, αλλάζουν τα πράγματα που θέλουμε, αλλάζουν και οι άλλοι.
Ίσως όμως, από κάποιο σημείο και μετά, αρχίζουμε να βλέπουμε με τα μάτια του ρεαλισμού κι όχι με τα μάτια τυφλωμένα από έρωτα. Τότε οι αλήθειες μπορεί να μας ξενίσουν...

AFRA είπε...

Εφοσον ..διεκδικησες χωρις περιστροφες και δεν υπηρξε κινητοποιηση και αμεση ανταποκριση,
μη ψαχνεις!!Αυτα τα βηματακια του, ενα μπρος, ενα πισω, δεν δειχνουν ισχυρη επιθυμια ή αποφασιστικοτητα!

maria είπε...

Δεν αλλάζουν εύκολα οι ανθρωποι. Ετσι ήταν απο την αρχή ίσα που πρόλαβες να το καταλάβεις.
φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το σκοτσεζικο ντουζ με εκνευριζει.
Πιαστον και ρωτα τον τι θελει. Δεν εισαι το παιχνιδακι του ουτε η κουκλα του!
Κι αμα δεεεν,στειλτον από κει που ηρθε.
Εε μα πια που θα χαλιεσαι κιολας..
Καλο βραδυ:)

Kwnnie!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα Serenetaki μου.
Όλα στο δευτερόλεπτο παίζονται σαν το bing bang και πόσα άλλα . Όλα από ένα τυχαίο τηλεφώνημα , σε ένα τυχαίο βλέμμα και με μία τυχαία ανάρτηση άρθρου.... όλα στο δευτερόλεπτο , στο φτερό όπως λέει ο λαός ή στην βοή του ανέμου ...
Έτσι είναι ο Έρωτας .!!!
Φιλάκια ... :)

Ιωάννα (Ayten Aydan) είπε...

\[..]Αλλαξες πριν προλάβω να σε μάθω.(...)
Θυμώνω (...)
Που δεν ξέρω ποιος είσαι!
Ερωτεύτηκα εκείνον που γνώρισα για λίγο.
Τι έγινε εκείνος;
Ποιος είσαι εσύ;
Τι θέλεις;[..]


Serenata μου,
Αν τα παραπάνω ερωτήματά σου τα έχει αντίστοιχα κι εκείνος για 'σένα;
Μήπως να το ξαναβλέπατε, έχοντας υπ' όψιν σου και αυτή την οπτική;
Διότι, νομίζω, όλοι έχουμε την τάση να λέμε "μα εγώ, ήμουν ξεκάθαρος/η από την αρχή! Αυτός/η είμαι".
Ναι, αλλά κι ο/η άλλος/η, μπορεί να είναι εξίσου ξεκάθαρος/η.
Πολλές φορές εξιδανικεύουμε καταστάσεις, πριν καν μπούμε στο παιχνίδι κι όταν εισέλθουμε σ' αυτό κι όλα είναι πια μπροστά μας, αρχίζουμε την "αποκαθήλωση"...
Όμως, είναι πραγματικοί οι λόγοι της απόρριψής μας, ή απλώς αυτό που μας θυμώνει δεν είναι παρά ό,τι διαψεύδεται από τις δικές μας επιθυμίες;

Φιλάκια πολλά και καλό μήνα να 'χεις!
✽~✽~✽

ασωτος γιος είπε...

ετσι γινεται καποιες φορες ο ερωτες και καποιες αγαπες τελικα δε πανε στο παραδεισο απλα τις παιρνει ο ανεμος

serenata είπε...

@Fri
Πολύ νωρίς για να δω ρεαλιστικά.
Αν και έρχεται η αλήθεια κάποιες φορές και σε χτυπά στο πρόσωπο...
Καλό απόγευμα:)

serenata είπε...

@AFRA
Δεν ξέρω αν μπορούμε να τον αναλύσουμε με τη δική μας λογική.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου, έχω την εντύπωση πως θέλει αυτό που λέει ο λαός...και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.
Και τη ζωή που ζούσε(να μην ξεβολευτεί)και εμένα.
Εμ και τα δυο δεν γίνονται.
Καλό μήνα και καλό απόγευμα:)

serenata είπε...

@maria
Ετσι είναι Μαρία μου.
Και ευτυχώς που το κατάλαβα τόσο νωρίς!!!
Καλό σου μήνα, φιλάκια:))

serenata είπε...

@Ανώνυμος
Kwnnie μου του τα είπα...
Δε θέλει να το παραδεχτεί.
Σημασία έχει πως για μένα τελείωσε!
Ξενέρωσα, πως το λένε!!
Γκρίνιες σαν τους γέρους που έχουν ζήσει χρόνια μαζί από τη δεύτερη βδομάδα;...
ΕΛΕΟΣ!!!
Φιλάκια μωρό μου, καλό σου μήνα:))

serenata είπε...

@Στέφανος
Ετσι καλέ μου φίλε.
Και η ζωή μικρή για να μην ζούμε την κάθε στιγμή στο μέγιστο!
Καλό σου μήνα, σε φιλώ:)

serenata είπε...

@Ιωάννα (Ayten Aydan)
Ιωάννα μου, εσύ με ξέρεις καλύτερα.
Του μίλησα.
Τρομάζουν μερικοί άντρες επειδή ανοίγομαι γρήγορα/εύκολα.
Ετσι τρόμαξε κι αυτός αλλά θέλει τη ζωή που ζούσε μόνος κι εμένα μέσα όταν/όπως μπορεί.
Εγώ πάλι φιλενάδα, δεν το θέλω αυτό.
Κάνει πως δεν καταλαβαίνει...
Θα καταλάβει με το χρόνο.
Καλό μήνα να έχουμε, φιλάκια πολλά:)

serenata είπε...

@ασωτος γιος
Φιλαράκι μου αγαπημένο, αυτές οι αγάπες σε πάνε στην κόλαση...
Καλό μήνα να έχουμε, φιλάκια:))

serenata είπε...

@homemade
Ακριβώς αυτό κάνω!!!
Αν δεν τραβάει στην αρχή φαντάσου παρακάτω τι θα γίνει!!
Φιλάκια Παναγιώτη μου, καλό μήνα να έχουμε:))

Evie είπε...

Τρέχα μακριά Σερενάτα όσο είναι φρέσκα τα πράγματα.... άμα είναι έτσι από τώρα, πως θα καταντήσει όσο περνά ο χρόνος??

Όμως πρέπει να θυμόμαστε ότι "it takes two"!

Καλή εβδομάδα και Καλό μήνα!

Unknown είπε...

Αααχχχ αυτα τα ερωτήματα στην αρχή!! Πόσο ζόρικα είναι..σε καταλαβαίνω.. δύσκολο να μην νιώθεις σιγουρια για τον άλλον, για εσενα..

Είμαι σίγουρη θα την βρείς την άκρη. Και ελπίζω πολύ σύντομα..

Καλημέρα και καλό μηνα!

serenata είπε...

@Evie
Αυτό έκανα καλή μου!
It takes two to tango...θα το θυμάται!
Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Meli Kanella
Για να βλέπεται εσείς τι γίνεται εδώ έξω!!!
Γεμάτος ο τόπος παλαβούς.
Τη βρήκα την άκρη...το καπελάκι μου και δρόμο!!!!
Η ζωή είναι πολύ μικρή για να τη σπαταλάμε με ανθρώπους που δεν αξίζουν.
Φιλάκια πολλά γλυκιά μου:))

Unknown είπε...

Yπέροχο κείμενο... σκέφτηκα αμέσως μια αγαπημένη μου φίλη, αυτά ακριβώς βιώνει... Ερωτεύεται κάποιον ο οποίος γρήγορα από τέλειος εξελίσσεται σε... μάλλον ακατάλληλος. Αχ, τι να πω! Δύσκολα μονοπάτια αυτά...

Γράφεις πολύ ωραία :-)

Καλό βράδυ!

serenata είπε...

@Μαρία Π
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
Ελπίζω η φίλη σου κι εγώ να...ξεμπερδέψουμε γρήγορα.
Καλό βράδυ:))

Unknown είπε...

Εγώ νομίζω είναι που βιαζόμαστε..
Να τα κάνουμε όλα πριν κάνουμε αυτά που είναι πρώτα..
Να φτάσουμε στο τέλος, χωρίς να περάσουμε απο την αφετηρία..
Όλα αυτά τα αν που σκεφτόμαστε και τελικά μένουμε με τα αν μας....

serenata είπε...

@martha
Το βιαζόμαστε είναι σχετικό Μάρθα μου.
Κι όταν όσα γίνουν στην αρχή σε...ξενερώσουν;
Η αρχή 'πρέπει' να είναι όμορφη.
Αν στραβώσει το θέμα από την αρχή γιατί να συνεχίσεις;
Οταν ο άλλος δείχνει πράγματα που σε ενοχλούν πολύ....
Δε νομίζω πως έχει νόημα.....
Φιλάκια πολλά:))