Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Ολα αντέχονται το καλοκαίρι...

Είμαι άνθρωπος του καλοκαιριού.

Δε με νοιάζει αν θα πάω σε νησί.

Μια χαρά είναι και στο εξοχικό.

Ακόμα κι αν έρχονται στραβά τα πράγματα.

Ολα αντέχονται το καλοκαίρι.....

Αχ και να ταν το σπίτι πιο κοντά στη θάλασσα.....

Αλλά ούτε αυτό πειράζει.

Φτάνει που κάνει ζέστη!

Δεν τον μπορώ το χειμώνα....

Θα θελα να ήταν δώδεκα μήνες καλοκαίρι.

Να διαβάζω τα βιβλία μου με τον ανεμιστήρα επάνω μου....

Κι αν δε μπορώ να πηγαίνω κάθε μέρα στη θάλασσα, αντέχω......

Μπαινοβγαίνω στη μπανιέρα.

Στικάκι, για το ιντερνετ και βιβλία, βιβλία, βιβλία....

Ολα αντέχονται το καλοκαίρι.

Η σχεδόν όλα....

Είναι κάποια που σε πονάνε ανεξαρτήτως εποχής.

Προσπαθώ όμως!

Προσπαθώ....

Είναι άδικο να γκρινιάζω όταν άλλοι άνθρωποι δεν έχουν τα βασικά.

Δε μπορούν να χαρούν τίποτα, γιατί δεν έχουν τίποτα!

Γι αυτό προσπαθώ κι ας μην τα καταφέρνω πάντα....

Προσπαθώ να χαίρομαι το καλοκαίρι που λατρεύω, χωρίς γκρίνιες.

Μερικές φορές δεν τα καταφέρνω....γι αυτό, συγχωράτε με....

24 σχόλια:

xristina είπε...

ε ναι, εδώ που τα λέμε...γκρινιάζεις λιγάκι :-)) αλλά αφού προσπαθείς οκ

καλησπέρα!!!

ola de palabras... είπε...

Άντε καλέ, τίποτα δεν ανέχεται το καλοκαίρι! Για τον εαυτό μου μιλάω φυσικά! Ίσως αν είχα ένα εξοχικό κοντά στη θάλασσα να ήταν καλύτερα. Αλλά και πάλι δεν ξέρω... Όμως το γνωρίζεις ήδη, στο έχω ξαναπεί, είμαι παιδί των υπόλοιπων τριών εποχών!

*Φαντομάς. είπε...

γλυκιά μου γατούλα!
χαίρομαι που διανύουμε την αγαπημένη σου εποχή!
πάντως εγώ υποφέρω το καλοκαίρι!και ονειροπολώ τις χρυσαφένιες αποχρώσεις στα φύλλα των δέντρων και τα πρωτοβρόχια..
όλοι αχάριστοι είμαστε!μην νιώθεις τύψεις..!

Anastasia είπε...

Το καλοκαιρι οντως ολα αντεχονται!Ακομα και οι πιο μεγαλες πικρες φαινονται μικροτερες αν εχει ηλιο..

Μπορεις σε παρακαλω να ψηφισεις το μπλογκ μου (Nat Bees Fashion) στα Βρετανικα Cosmopolitan awards εδω:

http://www.next.co.uk/cosmo-blog-awards/

Ειμαι η μονη Ελληνιδα που βραβευτηκε.
Ευχαριστω εκ των προτερων!

Αναστασια

Nasia είπε...

σαν γατούλα που είσαι σου αρέσει η ζέστη!!!εγω ανυπομονώ για το χειμώνα!
καληνύχτα!

Λιακάδα ☼ είπε...

Oλα αντέχονται το καλοκαίρι εκτός από το να βλέπεις όλους τους άλλους να φεύγουν διακοπές και συ να μένεις πίσω...
Επιασα δουλειά φιλενάδα... εν μέσω καλοκαιριού, κρίσης και ανάδρομου Ερμή... με ότι κι αν συνεπάγεται αυτό... οπότε τα όποια σχέδια ανατρέπονται... φιλάκια και κάνε καμμιά βουτίτσα για την φίλη σου,ναι?

kwnnie είπε...

Είναι στο αίμα μας να είμαστε αχάριστοι αλλά καλύτερα ας προσπαθήσουμε να ξεζουμήσουμε την κάθε στιγμή μας!
καληνύχτα σουυυ:))

υ.γ:συγγνώμη που έγραψα δυο φορές το σχόλιο στην άλλη ανάρτηση αλλά δεν είχα προσέξει ότι θα είναι ορατό μετά την έγκριση.χοχο^^

rainmaker's phantom είπε...

Έτσι πρέπει=)
Αν και χρειάζεται κι ο χειμώνας ο καημένος!
Καλημέρα!

serenata είπε...

@melissa lli
Κι εσύ όλο με μαλώνεις...
Προσπαθώ μελισσούλα μου:)
Ελπίζω να γίνω άξια των προσδοκιών σου:):):)
Φιλάκια!

serenata είπε...

@Αθηνά...
Εγώ είμαι παιδί μιας και μόνο εποχής!!
Φιλάκια δροσερά Αθηνά μου:)

serenata είπε...

@Phantomas
Αυτό βλέπω πως είσαστε αχάριστοι!
Ολο το χειμώνα γκρινιάζεται.
Και δε σκέφτεστε πως το καλοκαίρι, οι άστεγοι είναι μια στάλα καλύτερα.
Θυμάμαι πως χαρήκατε όλοι στην αρχή του καλοκαιριού...και τώρα;...
Μην ακούσω κανένα να γκρινιάζει το χειμώνα!!
Μονο εγώ μπορώ να γκρινιάζω για το χειμώνα:P
Φιλάκια γλυκιά μου:)

serenata είπε...

@Anastasia from Natbeesfashion
Ευχαριστώ για την επίσκεψη Αναστασία.

serenata είπε...

@Nasia
Μόνο μη σ' ακούσω να γκρινιάζεις για το κρύο!!
Κανόνισε.
Φιλάκια πολλά φιλενάδα:)

serenata είπε...

@ΛΙΑΚΑΔΑ
Αχ πολύ χαίρομαι για σένα φιλενάδα!!!!
Μπράβο!!!!!
Τι δουλειά; που; πότε ξεκίνησες;
Καλέ πάρε να μου πεις θα σκάσω και ξέρεις η περιέργεια έφαγε τη γάτα:)
Μη στενοχωριέσαι θα κάνω βουτιές και για σένα!
Και μη νομίζεις, ελάχιστος κόσμος πάει φέτος διακοπές όπως άλλα χρόνια...
Πολλά πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@kwnnie
Είναι στο αίμα μας λες;
Ναι, πολύ λογικό μου φαίνεται, αν σκεφτείς πως γκρινιάζουμε συνεχώς...
Φιλάκια:)

serenata είπε...

@rainmaker's phantom
Χρειάζεται;
Γιατί χρειάζεται;
Για να υποφέρει ο κόσμος;
Τώρα μάλιστα που ακριβαίνου ΚΙ ΑΛΛΟ ΟΛΑ;
Α! Φιλενάδα δε νομίζω πως χρειάζεται!
Πολλά πολλά φιλάκια:)

Owl Mommy Βέρα είπε...

Και λίγη γκρίνια δεν έβλαψε κανέναν.. όλα περνάνε, και άλλωστε προσπαθείς..
Ανεμιστηράκι και βιβλιαράκι και άσε τους άλλους να λένε..μια χαρά, καλοκαιράκι είναι!

serenata είπε...

@Μαμά Κουκουβάγια Βέρα
Σωστά Βέρα μου, λίγη....χαχα
Ασε τελευταία έβαλα και το αιρκοντίσιον...
Εγώ που το αντιπαθούσα!
Γέμισαν και οι παραλίες τσούχτρες...
Αλλά τα βιβλία δεν παθαίνουν τίποτα, η καλύτερη παρέα!!
Φιλάκια πολλά(για σένα και την Αθηνά:))!

ria είπε...

μια χαρά σε βρίσκω. εγώ έχω άδεια και δεν μπορώ να φύγω. βιβλία βιβλία βιβλία και ίντερνετ και είμαι μια χαρά.

καλό καλοκαίρι και καλό μήνα κοπελιά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Συμφωνω!11
;-)))
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=S3D3zYEEOYk
Καλοκαίρι . Πολύ όμορφη εποχή. Ήλιος, Ζέστη , κουνούπια...... .!!!!
Κουνούπια ...που μας πίνουν το αίμα όπως ο κρατούντες.
Καλό καλοκαίρι λοιπόν Serenata ή καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού μας και σήμερα έχουμε 1η Αυγούστου.
Καλό μήνα .!!!

serenata είπε...

@Στέφανος
Καλό μήνα Στέφανε:))
Τι να κάνουμε έχει και κουνούπια, έχει και φόρους...
Καλό καλοκαίρι:)

serenata είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Καλέ τέλειο είναι αυτό το βιντεάκι!!
Καλοκαιρινό.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλό μήνα:))

serenata είπε...

@ria
Τελικά οι περισσότεροι μοιάζουμε εδώ στο μπλογκοχωριό.
Βιβλία και ιντερνετ!
Καλό μήνα κοριτσάκι:))