Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Εσύ ο άνεμος και η θάλασσα...

Νύχτα κι ο αέρας φυσά.

Μήπως είσαι συ που μου ψιθυρίζεις;

Θα έρθεις όταν κοιμηθώ να μου χαϊδέψεις τα μαλλιά;

Θυμάμαι τα μάτια σου....

Το χαμόγελό σου...

Ελα να κοιμηθείς πλάι μου...

Ονειρεύομαι πως σε φέρνει ο αέρας.

Στις φυλλωσιές των δέντρων που χορεύουν, ακούω το γέλιο σου...

Με σκέφτεσαι!

Σίγουρα όχι όσο εγώ....

Η μήπως όχι;

Θα με περίμενες ως το φθινόπωρο είπες...

Πόσο γλυκό μου φάνηκε...

Θα με περίμενες.....

Πόσο τρυφερό...

Η σκέψη σου με κάνει να χαμογελώ.

Τα φύλλα παίζουν τη δική τους μουσική...

Σα ν' ακούω τη φωνή σου...

Πόσο γλυκιά η φωνή σου...

Σαν εσένα....

Μπαίνω στη θάλασσα και κολυμπώ μέχρι να είμαι μόνη...

Ολο το σώμα μες το νερό...

Σε νιώθω πλάι μου.

Κολυμπάμε αργά μόνοι μας...

Κολυμπάμε και κουβεντιάζουμε, κουβεντιάζουμε και κολυμπάμε...

Κι όταν νυχτώνει όπως τώρα...

Οταν φυσά όπως απόψε...

Σ' ονειρεύομαι.

Κάθεσαι δίπλα μου στον καναπέ...

Το θυμάσαι.

Μου χαμογελάς και είναι σα να μην έχει περάσει μια μέρα!

Ετσι νιώθω.

Πως δεν έχει περάσει στιγμή...

Θα ρθεις πάλι...

Το ξέρω.....

Μου το λέει το θρόισμα των φύλλων.

Το νυχτολούλουδο και το γιασεμί με διαβεβαίωσαν.....

Και γω δε θα κάνω άλλα λάθη.....

Μου το ψιθύρισε ο άνεμος απόψε!

20 σχόλια:

M είπε...

Με συγκινήσεις με αυτο το κι εγώ δεν θα ξανά κάνω αλλα λάθη. Δεν ξέρω τι ειναι χειρότερο, το ίδιο το λάθος η ο φόβος του; Σε φιλώ!

serenata είπε...

@M
Μπαίνεις κρυφά και διαβάζεις;...
Μου έχεις λείψει στο είπα.
Ελπίζω να μη στενοχωρήθηκες.
Κατά τη γνώμη μου και η επανάληψη του λάθους και ο φόβος μην το ξανακάνεις είναι το ίδιο άσχημα...
Φιλάκια πολλά:)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αν υπάρχουν σημάδια επιστροφής κράτησε τα..
Αν όχι μη κάνεις το λάθος μιας προσμονής ανέφικτης..

Σαν μάνα σου το λέω σου το λέω.. όσο σκληρό και αν ακούγεται...

Φιλιά και μια αγκαλιά...

maria είπε...

μέγα λάθος να δηλώνεις οτι δεν θα ξανάκάνεις λάθη!!!!!!!
φιλιά πολλά

ασωτος γιος είπε...

επστρεψες επιτελους μ ένα κείμενο υπέροχο, γεμάτο από υποσχέσεις όνειρα και θρόισμα τα μεσάνυχτα

Nasia είπε...

μακάρι σερενάτα μου ....και εγώ νιώθω πως κάτι θα γίνει και σπάνια πέφτω έξω...καληνυχτα

ElenaG είπε...

όλα στα είπε η γιαγιά...αυτά που θελα να σου πω
και τα είπε όμορφα από ψυχής έτσι όπως μονο εκείνη ξέρει να γράφει...κράτησε τα κοριτσάκι μου...
φιλια όμως σου στέλνω δικά μου...πολλά...

Ανώνυμος είπε...

Ααχ βρε Σερενάτα δύσκολες οι ανθρώπινες σχέσεις!!:(

serenata είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
Αντιγόνη μου πολυαγαπημένη, πως μπορείς εσύ να γίνεις σκληρή;
Το νιώθω πως ό,τι λες το λες από καρδιά!
Ευχαριστώ μαμά...
Ηταν μια σχέση που πήγε να ξεκινήσει αλλά τον έδιωξα από χαζομάρα μου.
Και είναι μόνος και δε με ξέχασε ποτέ....
Νομίζω αξίζει να δώσω μια ευκαιρία...σε μένα.
Ούτε εγώ τον είχα ξεχάσει...
Σε φιλώ πολύ πολύ Αντιγόνη μου γλυκιά:))

serenata είπε...

@Ρασκόλνικωφ
Ναι αγαπημένε μου Ρας, δύσκολες πολύ...

serenata είπε...

@maria
Το λέω για να το πιστέψω, Μαράκι μου....
Φιλάκια:))

serenata είπε...

@ασωτος γιος
Χαχαχαχα δεν επέστρεψα, πήρα στικάκι γιατί δεν άντεχα μακριά σας...
Ευχαριστώ ασωτούλη μου καλέ:))

ΥΓ Την ψυχή μου έχει βγάλει το stick!

serenata είπε...

@Nasia
Μακάρι Νάσια μου, μακάρι:))
Φιλάκια!

serenata είπε...

@ElenaG
Ναι Ελενα μου, τα είπε η γιαγιά και την ακούω πάντα!
Και σένα σε ακούω.
Φιλάκια πολλά και αγκαλίτσες:))

Κ. † είπε...

Όμορφο.Πολύ όμορφο.

Σκορπινα είπε...

Ροζ...Όλα τα βλέπω ροζ μετά από αυτό...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αν είναι έτσι τότε με την ευχή μου...

Φαντάστηκα μια κουρασμένη σχέση.. γι'αυτό ήμουν σκληρή.. να μη σου ροκανίζει το χρόνο.

Σε φιλώ γλυκιά μου σερενάτα!!!

serenata είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
Ευχαριστώ για την ευχή, Αντιγόνη μου γλυκιά:)!!
Φιλάκια πολλά και αγκαλίτσες:))

serenata είπε...

@Σκορπινα
Ο χρόνος θα δείξει καλή μου:)
Φιλάκι!!

serenata είπε...

@Κ. †
Χαίρομαι που σ' αρέσει!
Φιλάκια:)