Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

22 σχόλια:

vanilla είπε...

επέστρεψες κοριτσάκι; :)

ElenaG είπε...

γεια σου κοριτσάκι...να περνάς όμορφα!!!!

ασωτος γιος είπε...

μ αρέσει!

misoagnosti είπε...

Ρε φιλενάδα! Σε στείλαμε διακοπές να καλοπερνάς, όχι να ακούς μελαγχολικά λαλά.
Μαύρισες καθόλου; Φωτο θα μας βάλεις να ζηλέψουμε;
:))

rainmaker's phantom είπε...

Βασικά ωραίο κομμάτι.
Καλημέρα=)

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Είμαι πολύ κατά αυτής της άποψης και το ξέρεις...
Οτι νιώθουμε πρέπει να το λέμε...
Μας λυτρώνει και που ξέρεις... ίσως να μας φέρει και κάτι παραπάνω από λύτρωση ;)
Φιλάκια!

Αθηνά... είπε...

Ααααα, όλα κι όλα! Ωραίο αυτό το τραγούδι!
Φιλιά!

serenata είπε...

@vanilla
Οχι μικρή μου ακόμα:)
Ο καιρός όμως είναι δράμα.
Φιλάκια:))

serenata είπε...

@ElenaG
Γεια σου φιλενάδα.
Ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά:))

serenata είπε...

@ασωτος γιος
Κι εμένα!
Χρόνια πολλά καλέ μου:))
Φιλάκια:))

serenata είπε...

@misoagnosti
Αφού είναι ωραίο λαλά...
Το άκουγαν κάτι γείτονες και μου άρεσε. Είπα να το μοιραστούμε:)
Δεν έχει σπάσει η ασπρίλα καθόλου γιατί χάλασε ο καιρός και δε μπορείς να σταθείς έξω απ' τη θάλασσα!!!
Δε στέλνω φωτο:)
Φιλάκια πολλά φιλενάδα:))

serenata είπε...

@rainmaker's phantom
Μμμμ ναι και μένα μ' αρέσει!
Φιλάκια:)

serenata είπε...

@ΛΙΑΚΑΔΑ
Παιδί μου, το τραγούδι μου άρεσε:)
Ούτε εγώ κρατάω μέσα μου αισθήματα!
Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Αθηνα...
Χαίρομαι που σου αρέσει Αθηνά μου!!
Σε φιλώ πολύ πολύ:)

Phantomas είπε...

υπέροχο τραγούδι!καλήμερα στη γειτονιά απο το πρωί..παίζει να ξύπνησα αρκετό κόσμο!χαλάλι!!!!σερενάτα..ένα γλυκό φιλί αγαπημένο..απο εμένα!

ria είπε...

ευχαριστο τραγουδάκι, αν και δε μου αρέσει η ερμηνεύτρια ιδιαίτερα. ευχαριστώ που μου το γνώρισες!

serenata είπε...

@ria
Χαίρομαι που σου αρέσει:))

serenata είπε...

@Phantomas
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το λαλά!
Φιλάκια κι αγκαλίτσες:))

melissa lli είπε...

το είχα ξανά ακούσει το τραγούδι, αλλά δεν ήξερα ούτε ποιος το λέει ούτε πώς λέγεται...τέλειο είναι...μου αρέσει πολύ !!! καλησπέρα serenata!!!

serenata είπε...

@melissa lli
Καλησπέρα μελισσούλα:))
Χαίρομαι που σου αρέσει!
Φιλάκια πολλά:))

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο τραγούδι ... !!!
:-)Καλά να περνάς και καλά μπάνια ....
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ..!!!

serenata είπε...

@Ανώνυμος
Ευχαριστώ πολύ Στέφανε:)