Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Οι 11 ερωτήσεις της vanilla...

Η γλυκούλα μου η vanilla, μου έστειλε 11 ερωτήσεις!

Θα απαντήσω σ' αυτές χωρίς φόβο και πάθος....

Δε θα το προχωρήσω όμως το μπλογκοπαιχνίδι....

Επειδή νομίζω πως δε με βλέπετε αφού δεν εμφανίζονται οι αναρτήσεις μου στον πίνακα ελέγχου.....

Ελπίζω να το φτιάξω...κάποτε.....

Εδώ λοιπόν οι ερωτήσεις της vanilla και οι απαντήσεις μου....

Τι σε έκανε να χαμογελάσεις σήμερα;

Τα πουλάκια που άκουσα να κελαηδούν.......

Αν μπορούσες να έχεις μια υπερφυσική δύναμη, ποια θα ήθελες να είναι;

Θα ήθελα να είμαι μάγισσα(καλή)......ή δε μετράει αυτό; Γιατί οι μάγισσες έχουν πολλές δυνάμεις....

Ποιο θεωρείς το μεγαλύτερο ελάττωμά σου;

Εεεεε....νομίζω η αντίδραση μου στη βλακεία του κόσμου........

Δεν το ελέγχω.....

Ποιο θεωρείς το μεγαλύτερο προτέρημα σου;

Οκ αν πρέπει να διαλέξω ένα απ' όλα:P

Δεν είμαι κουτσομπόλα! Καθόλου όμως.

Δε με νοιάζει τι κάνει ο κόσμος αλλά και να μου πουν κάτι για γνωστό άτομο δεν θα το πω πουθενά.

Πιστεύεις στις δεύτερες ευκαιρίες;

Θέλω να πιστεύω και σε δεύτερες και σε τρίτες.....Μόνο βλακείες όμως μου έχουν τύχει επανειλημμένα, τίποτα καλό.....

Τι δεν θα συγχωρούσες ποτέ;

Δεν ξέρω...το ψέμα νομίζω....

Την κοροϊδία, το ψέμα....αυτό δεν συγχωρώ.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που είπες "σ' αγαπώ";

Χμμμ.....πριν χρόνια......Αν εξαιρέσεις τα 'σ' αγαπώ' στον μπαμπά μου φαντάζομαι:P

Πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινες ρεζίλι;

Το περασμένο καλοκαίρι και δε θέλω να θυμάμαι!!!! Πάμε παρακάτω!!!

Ποια είναι αγαπημένη σου γεύση παγωτό;

Χμμ σοκολάτα με καραμέλα......Λίγη σοκολάτα με πολλά κομμάτια καραμέλα!! Πεθαίνω γι αυτό.....είναι το μόνο γλυκό τρώω ανεξέλεγκτα!!

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σου έχουνε δώσει;

Καμία.....Ισως γιατί δεν ακούω τις συμβουλές που μου δίνουν;....χαχα

Γιατί ξεκίνησες το μπλογκ σου;

Είπα αφού γράφω από παιδί, γιατί δεν το κάνω δημόσια;....και για να αποδείξω σε κάποιον πως τα καταφέρνω χωρίς τη βοήθεια του....

Σας ευχαριστώ όλους που με θυμάστε αν και δε με βλέπετε στο blogroll...

Εαρινή ισημερία σήμερα, επίσημη άνοιξη!!

Εχει κι ένα τέλειο ηλιοβασίλεμα.........

ΥΓ. Ευχαριστώ vanilla μου!! Ευχαριστώ Λιακάδα μου!!!!!

18 σχόλια:

Tremens είπε...

άκου να σου πω φιλενάδα, επειδή είμαι κουτσομπόλης απίστευτος - με την καλή έννοια - απαιτώ να μάθω για το ρεζιλίκι, έλα μη με σκάσεις πες μουυυυυυυυυυ

Έχει υπέροχες μέρες, έρχεται το καλοκαίρι σιγά σιγά, φιλιά γλυκιά μου!

serenata είπε...

@tremens
Απαπαπα ούτε να το σκέφτεσαι...
Κακώς το ανέφερα!!!
Φιλάκια καλέ μου!:)

BTW είδες την ανάρτηση ή μπήκες μόνος;;

Λία είπε...

Σερενάτααα!Θα ήσουν καλή μαγισσούλα και θα εξαφάνιζες την βλακεία των ανθρώπων και το ψέμα!!
Όμορφες οι απαντήσεις σου...
Φιλάκια!

Υ.Γ.κάνε κάτι γρήγορα γιατί σε χάσαμε νόμισα πως δεν έγραφες,μετά βέβαια την "ψυλλιάστηκα την δουλεία "και το επιβεβαίωσες:)!!!

serenata είπε...

@Λία
Και γω χάρηκα γιατί νόμισα πως με είδες στον πίνακα ελέγχου...
Κρίμα:((
Και παιδευόμουν όλη μέρα σήμερα...
Δυο άνθρωποι με βοηθάνε αλλά τίποτα.....
Μου λένε αυτά που έχω ήδη κάνει.
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις.
Βλέπεις αν ήμουν μάγισσα θα το είχα διορθώσει το πρόβλημα...

vanilla είπε...

καλημέρα γλυκιά μου!
σε ευχαριστώ που έπαιξες το παιχνιδάκι!
και θα συμφωνήσω με τον λατρεμένο tremens!!
θέλουμε να μάθουμε!! χαχαχαχαχα!!

serenata είπε...

@vanilla
Φιλεναδίτσα μου φυσικά και θα απαντούσα στις ερωτήσεις!!
Τιμή μου που με πρότεινες!
Σας αγαπώ πολύ και τον tremens και σένα, το ξέρετε:)!
Μη μου ζητάτε κουτσομπόληδες να σας πως για το ρεζιλίκι.
Το χω ξεχάσε!!!!!!!!
Φιλιά)))

vanilla είπε...

καλέ τι έκανες;;;
μου έβγαλε όλες σου τις αναρτησεις στο blogroll!!
μαλλον το έλυσες το προβληματακι!
καλη σου μέρα! :)

Λιακάδα ☼ είπε...

Kαλέ την δική μου την ενδεκάδα γιατί δεν την έκανες?
Τοσο πολύ "επώδυνη" ήτανε??
Φιλάκια γλυκιά μου!

serenata είπε...

@vanilla
Μόνη μου ολομόναχη το έφτιαξα!!
Παιδευόμουν πολύ καιρό.
Τέλος το πρόβλημα:)
Παλι μαζί:)
Φιλιά πολλά!!

serenata είπε...

@ΛΙΑΚΑΔΑ
Δεν τη βρίκα, στείλε την και θα την απαντήσω:)
Φιλιά πολλά!!

Ange Alexiou είπε...

Σε βλέπουμε και πάλι στο blogroll!
Μαγισσούλα το έφτιαξες!

serenata είπε...

@misoagnosti
Ναι γλυκιά μου, το έφτιαξα ΜΟΝΗ μου!!
Αντε, επιτέλους βλεπόμαστε χαχα
Φιλάκια!

ElenaG είπε...

serenata μου γλυκιά από καρδιας θα σου ευχηθώ σύντομα να νοιώσεις και να πεις το Σαγαπώ...όχι στο μπαμπά φυσικά!!! ;-)

serenata είπε...

@ElenaG
Αχ και να ξερες πόσο το θέλω!
Μακάρι να πιάσει η ευχή σου:))
Φιλάκια!!

Λία είπε...

Συγχαρητήρια!!You are back κανονικότατα δλδ....Μπράβο!!
Σου είχα "πασάρει" κι εγώ το παιχνιδάκι την δευτέρα αλλά ...δεν πειράζει,στο επόμενο :)!!
Φιλάκια Σερενάτα μου!
Μας έλειψες!!!

serenata είπε...

@Λία
Καλή μου δε θα το είδα παιδευόμουν να διορθώσω το πρόβλημα!
Τώρα I'm back!!
Φιλάκια Λία μου πολλά:)

Ανώνυμος είπε...

μπράβο ρε μάστορα, το έφτιαξες! μου άρεσε αυτό που είπες ότι δεν είσαι κουσκουσάρα, αυτό υποδηλώνει προτερήματα χαρακτήρα

serenata είπε...

@sewsome
Χαχαχα είναι να μην τα πάρω στο κρανίο:))
Ευχαριστώ, με κολακεύεις μάστορα:P
Φιλιά!!