Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Χριστούγεννα...

Χθες βράδυ ήταν ωραία.... Δε μου αρέσουν τα χλιδάτα εστιατόρια ή ξενοδοχεία. Δε θέλω να πηγαίνω κομμωτήριο(γιατί πρέπει) να βάζω μάσκες...να πρέπει να είμαι στα καλύτερα μου. Δε μου αρέσει ο ψυχαναγκασμός.... Θα είμαι η ωραιότερη όταν αισθάνομαι έτσι. Σιχαίνομαι που βγαίνουν παρέες και οι γυναίκες κοιτάζονται να δουν ποια είναι η καλύτερη. Χθες βγήκα μετά από πολλές μέρες. Οχι βόλτα με τα πόδια, έξοδος. Και πέρασα καλά γιατί δεν είχα άγχος! Δεύτερη φορά που παραμονή Χριστουγέννων πήγα σε Κινέζικο εστιατόριο. Γύρισα την πόλη και την είδα στολισμένη.... Πρώτη φορά, την παραμονή των Χριστουγέννων..... Λες και όλο τον καιρό ήμουν στο κουκούλι μου.... Σα να κρυβόμουν από κάτι...... Από τη ζωή;...... Ενα βράδυ χαλαρό, ένα ποτήρι κρασί...... Και ήταν ωραία. Αναρωτήθηκα γιατί κρυβόμουν μέσα τόσον καιρό μέσα... Η ζωή μπορεί να είναι και όμορφη. Το πρωί άκουσα στις ειδήσεις για μια γυναίκα που πήγε να πάρει ψωμί και ξέσπασε σε κλάματα γιατί δεν είχε αρκετά λεφτά. Ναι, όλο τον καιρό αυτά σκεφτόμουν. Μπορώ όμως να δώσω λίγη χαρά και στον εαυτό μου. Πόσες φορές έχω πει πως η ζωή είναι λίγη...... Δεν αξίζει να μιζεριάζω συνεχώς. Πολλοί οι άνθρωποι που έχουν ανάγκη... Οσο αγχώνομαι δεν μπορώ να βοηθήσω. Οσο σκέφτομαι την κατάσταση πέφτω όλο και περισσότερο.... Χωρίς χιούμορ δεν αντιμετωπίζεται.... Κι εγώ πρέπει να χαλαρώσω λίγο.... Χρειάζομαι ψυχραιμία. Τέρμα στο ψυχαναγκασμό των γιορτών. Νοιώθω ενοχές που δεν υποφέρω όπως οι περισσότεροι..... Αυτό όμως πρέπει να σταματήσει πια....!!

2 σχόλια:

Roadartist είπε...

Αχ πόσο δίκιο έχεις. Κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι, και το ομολογώ κάποιες φορές δε μπορώ να κοιμηθώ, δε ξέρω τι έρχεται και φοβάμαι, μα η ζωή ρε π........ μου είναι όμορφη και δε μπορεί κανείς να μας την αρπάζει έτσι στα καλά καθούμενα. Μα αυτό που με τρελαίνει είναι ότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Δεν έχει τιμωρηθεί κανείς τους...είναι κάτι απίστευτο... Όμως αν τα παρατήσουμε, αν πάψουμε να χαίρομαι στις μικρές χαρές της ζωής θα είναι το χειρότερο.. γιατί τότε όλοι θα πέσουμε χάμω... Δύναμη και όσο μπορούμε να συνεχίσουμε να χαιρόμαστε!

serenata είπε...

@Roadartist Και γω παλεύω, από τη μια η στενοχώρια γι αυτό που ζούμε, από την άλλη θέλω και να ζήσω να χαρώ να ονειρευτώ....Φιλιά!