Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Γνωστός Αγνωστος...

Τον γνωρίζω χρόνια. Πόσο τον ξέρω όμως; Δεν ξέρω τίποτα για την προσωπική του ζωή. Πάντα φειδωλός στα προσωπικά του. Εχει τη μοναδική τεχνική να μιλά για τον εαυτό του χωρίς να λέει τίποτα απ' αυτά που θέλεις να μάθεις. Φτάνω δε σ' ένα σημείο που δεν μπορώ και να τον ρωτήσω και ευθέως. Πως τα καταφέρνει; Πως γίνεται να λέει τόσα πολλά για τον εαυτό του αλλά όχι την ουσία; Δεν ξέρω αν έχει κάποιο χάρισμα να κρύβει όσα θέλει ή αν καλλιέργησε μια τεχνική μεγαλώνοντας. Μου έκανε εντύπωση όταν τον συνάντησα μετά από χρόνια. Μιλούσε τόσο για δικά του πράγματα που δε μου πήγαινε να ρωτήσω... Ερωτήσεις απλές που κάνουν οι άνθρωποι που βρίσκονται μετά από πολύ καιρό! Δεν είναι αδιακρισία, νομίζω, να ρωτήσεις κάποιον αν παντρεύτηκε το διάστημα που είχατε χαθεί. Οι περισσότεροι το λένε από μόνοι τους άλλωστε. Εκείνος όμως όχι.... Μου είπε για τόσα άλλα... Φαντάστηκα πως αν ήταν παντρεμένος θα το έλεγε. Φαντάστηκα.... Μπορεί όμως και να είναι... Κάποια στιγμή νόμισα πως με φλέρταρε αλλά δεν επεδίωξε να με ξαναδεί. Είπα μέσα μου...'κάποια φίλη έχει, μπορεί και να συζούν'. Τόσο ευγενικός, τόσο καλός...όμορφος..... Ο ποιο ωραίος άντρας που έχω γνωρίσει, με τα δικά μου δεδομένα. Και δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και έξυπνος, ευφυής! Θεέ μου τι άλλο μπορεί να ζητήσει μια γυναίκα; Ωραίος και έξυπνος και διαβάζει! Για λίγο νόμισα πως είχα κερδίσει το τζακ πότ! Πόσοι τέτοιοι άντρες κυκλοφορούν; Οσους άντρες έχω γνωρίσει, κάθε ηλικίας όλοι ήθελαν να με ρίξουν στο κρεββάτι. Αυτός όμως κύριος. Τι ήθελε; Να μείνουμε φίλοι; Τη φορά που βρεθήκαμε είπε πως ήθελε να με γνωρίσει σε κάτι φίλους του που είχαμε κοινά ενδιαφέροντα αλλά δεν κανόνισε τίποτα.... Δεν του άρεσα; Μάλλον δεν του άρεσα και ήταν πολύ ευγενικός για να το δείξει. Μα τότε γιατί είναι τόσο ευγενικός μέχρι παρεξηγήσεως όποτε βρισκόμαστε ιντερνετικά; Ε...μικρό χωριό το internet... Μήπως το ψάχνω πολύ; Αν του άρεσα θα έκανε κάποια κίνηση. Αλλά να.... Πόσοι ωραίοι και έξυπνοι άντρες κυκλοφορούν; Να έχουμε και κοινά ενδιαφέροντα.... Πως να το αφήσω έτσι; Χρόνια τώρα με τρώει.... Που δεν έκανα μια κίνηση όταν τον είχα πρωτογνωρίσει... Τότε που είμασταν και οι δυο πολύ νέοι και ελεύθεροι... Τι μπορεί να κάνει μια γυναίκα όταν έχει μια δεύτερη ευκαιρία; Μπορώ να θεωρήσω το γεγονός πως τον βρήκα ξανά μετά από χρόνια ευκαιρία; Μπορεί να μην του αρέσω, μπορεί να έχει σχέση, μπορεί να είναι παντρεμένος και να μην το λέει...μπορεί μπορεί μπορεί.... Κι αν είναι ελεύθερος; Κι αν του αρέσω αλλά είναι ντροπαλός; Τι θα μπορούσα να κάνω χωρίς να χάσω και την αξιοπρέπεια μου; Θα μπορούσε να είναι ελεύθερος; Γιατί όχι; Ενα πράγμα μόνο με τρομάζει περισσότερο κι απ' το να είναι παντρεμένος.... Μήπως παρεξήγησα το ενδιαφέρον του..... Αντρας ωραίος, ευφυής και μόνος ω! όχι ούτε να το σκεφτώ δεν μπορώ! Ας το πάρω απόφαση, δεν του αρέσω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: