Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Αντρικά μαγιώ

Σας το έλεγα εγώ!
Το είχα πει πριν δυο χρόνια!
Τον Ιούνιο του 2015 σας είπα για τις Νέες...Μόδες...
Γελάσατε, δεν με πήρατε στα σοβαρά.
Σας μπέρδεψαν τα ωραία κορμιά;
Τα νέα μαγιώ;
Δεν κατάλαβα.
Φέτος είδα το μαγιώ μπροστά μου!
Δεν άντεξα...
Περνούσα από μια παραλία με πολύ κόσμο...
Αυτός ξεχώριζε...
Με το που τον είδα κόντεψα να πέσω κάτω.
Τυφλώθηκα από την ομορφιά!
Δεν βλέπεις κάθε μέρα τέτοια...κορμιά.
Γύρισα σπίτι και ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που είδα!
Ένιωσα πως έπρεπε να το μοιραστώ μαζί σας!
Γρήγορα πριν χάσω το φως μου.....

Δεν ήταν και λίγο αυτό που αντίκρισαν τα ματάκια μου!! 

4 σχόλια:

Mia είπε...

Γλυκιά μου Σερενάτα, τι μου κάνεις; Πώς να αντέξω η γυναίκα τόση αντρική ομορφιά; Πω πω κούκλος! Και το neon μαγιό τονίζει τη σιλουέτα του! Χα, χα. Πολύ γέλιο, φίλη μου.

Apokalipsis999 είπε...

Η φωτογραφία που έβαλες δεν είναι από παραλία αλλά από πισίνα και κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο! Δεν μας βάζεις τη φωτο που τράβηξες από την παραλία για να... απολλαύσουμε και ημείς το ανδρικό κάλος που είδες;
Πάντως πιο εύκολο στις παραλίες, είναι να βρεις γυναίκες (με κυτταρίτιδα στο φουλ) που τα κιλά τους δεν συμβαδίζουν με τα (μικρότερου μεγέθους) μαγιώ τους! Σ' αυτό, αρκετοί άντρες απαντούν επιδεικνύοντας τις κοιλάρες τους! Όμορφος κόσμος... χάρμα οφθαλμού...

serenata είπε...

@Mia
Δεν άντεχα έπρεπε να το μοιραστώ μαζί σας!!
Μόνον εγώ να αντέχω τόση ομορφιά;;

Φιλάκια πολλά Mia μου:))

serenata είπε...

@Apokalipsis999
Δεν ξέρω τι λες για τη φωτογραφία, με κατηγορείς πως βάζω φωτο που βρήκα στο internet;;
Ασε τις γυναίκες επιτέλους!
Στην ανάρτηση αναφέρομαι σε αντρικά μαγιώ και άντρες.

Καλή εβδομάδα:))