Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Απουσία


Την Παρασκευή έφυγε από τη ζωή η θεία μου...αδερφή του μπαμπά μου.
Ηταν πλήρης ημερών, 92 νομίζω...και πολλά χρόνια άρρωστη.
Αλτσχάιμερ, προβλήματα καρδιάς, εγκεφαλικά....
Υπέφερε χρόνια.
Με είχε προβληματίσει αρκετές φορές.
Μια τέτοια ζωή τι νόημα έχει;
Δεν είναι καλύτερα να φεύγεις όσο είσαι αξιοπρεπής;
Οταν ήρθε η 'ώρα' όμως δεν μπόρεσα να το δω έτσι.
Τις τελευταίες βδομάδες ειδικά, που μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία, αναρωτιόμουν γιατί την κρατάνε{την επανέφεραν αρκετές φορές} στη ζωή αφού υποφέρει τόσο.....
Σκεφτόμουν πως αν ήμουν η θεία θα ήθελα να φύγω!
Να μην πονάω, να έχω έστω ένα μίνιμουμ αξιοπρέπειας.
Οταν έφυγε όμως......
Ηταν όλα διαφορετικά.....
Στενοχωριόμουν.
Γιατί;...
Τόσον καιρό θεωρούσα πως αυτό ήταν το καλύτερο για κείνη.
Η θεία εξιλεώθηκε.
Μήπως γιατί ήταν η θεία;!!
Τα παιδικά μου χρόνια;....
Στενοχωριόμουν για κείνη που έφυγε ή για μένα που την έχασα;..
Πόσο εγωιστική είναι η αγάπη!
Θέλουμε να ζήσει το αγαπημένο μας πρόσωπο για να μην το χάσουμε εμείς!
Να υποφέρει εκείνη ζώντας για να μην υποφέρουμε εμείς από την απουσία της......
Μας πονάει η απουσία.
Γι αυτό θέλουμε να μείνουν κοντά μας οι αγαπημένοι......κι ας υποφέρουν.

Πολύ εγωιστικό αίσθημα η αγάπη.....


18 σχόλια:

xristin είπε...

Συναισθήματα σαν τα δικά σου τα έχουμε βιώσει όλοι η οι περισσότεροι από εμάς.
Κάθε δικός μας άνθρωπος που φεύγει αφήνει ένα κενό,όταν δε πρόκειται για ανθρώπους που μας δένουν με το παρελθόν μας είναι σαν να χάνουμε ένα κομμάτι από την ζωή μας.
Αλλά έτσι είναι η ζωή
Τις φιλούρες μου

agriomeli είπε...

Ολη η ανθρωπινη ζηση
ειναι διαβαθμιση εγωισμου.

Καλησπερα σερενατα

Mia Petra είπε...

Απόλυτα το πιστεύω πως είναι πολύ εγωιστική η αγάπη, ή μάλλον το κενό της απώλειας είναι κάτι που πρωταρχικά μας αφορά εντελώς εγωιστικά... Καλό ξημέρωμα Σερενάτα και να είσαι καλά..

mahler76 είπε...

Δύσκολες καταστάσεις. Απο την μία η ζωή είναι γλυκιά, από την άλλη...


Ας είσαστε εσείς καλά να την θυμόσαστε και κυρίως στα καλύτερά της όχι στα άσχημα.

Καλή σου μέρα!

Apokalipsis999 είπε...

Ο θάνατος γίνεται μεγάλη απώλεια, όταν δεν μπορούμε να συμφιλιωθούμε με την φθαρτή φύση μας. Η αγάπη δεν είναι εγωιστική. Οι άνθρωποι είναι εγωιστές! Δεν μπορούν να συμβιβαστούν με το θάνατο και τον προσεγγίζουν με τη λογική που τους εξυπηρετεί...

ΦΟΥΛΗ είπε...

να είστε καλα να την θυμόσαστε, η απώλεια ενός δικού μας ανθρώπου πάντα μας ποναει,να σκέφτεσαι ότι ξεκουράστηκε...
καλη σου μερα

Μαζεστίξ είπε...

Πολύ ωραίος ο προβληματισμός σου.
Κι εγώ πολλές φορές έχω σκεφτεί σε ανάλογες περιπτώσεις το ίδιο.
Στο τέλος όμως δεν κατηγορώ τον εαυτό μου.
Γιατί φαίνεται πως η φύση του ανθρώπου είναι έτσι.

serenata είπε...

@xristin
Ναι, χάνεται ένα κομμάτι από τη ζωή μας!
Πολύ σωστά το θέτεις.
Οταν έχασα τη γιαγιά μου νόμισα πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη απώλεια, μεγαλύτερος πόνος....
Μέχρι που έφυγε η μαμά μου...
Τώρα με τη θεία είναι σα να βιώνω όλες τις απώλειες ξανά....

Φιλάκια xristin μου:))

serenata είπε...

@agriomeli
Διαβάθμιση εγωισμού...πολύ μου άρεσε!

Καλή Κυριακή agriomeli μου:))

serenata είπε...

@Mia Petra
Η απώλεια είναι το θέμα μας.
Αυτό μας πονά!
Το γεγονός πως χάσαμε εμείς τον άνθρωπο μας.
ΕΜΕΙΣ!
Είναι εγωιστική η αγάπη.

Φιλάκια γλυκιά μου:)

serenata είπε...

@mahler76
Ω! Ναι η ζωή είναι γλυκιά!
Ο θάνατος του δικού μας ανθρώπου μας θυμίζει το δικό μας σύνομο πέρασμα από τη γη....
Πόσο εγωιστικό!
Ευχαριστώ για τις ευχές σου καλέ μου:)

serenata είπε...

@Apokalipsis999
Η αγάπη είναι ανθρώπινο συναίσθημα.
Η απώλεια μας πονά γιατί μας θυμίζει το δικό μας θάνατο.
Πολύ δύσκολο να τον ξεπεράσουμε.

Καλή Κυριακή καλέ μου:)

serenata είπε...

@ΦΟΥΛΗ
Ευχαριστώ πολύ πολύ Φούλη μου!
Αυτό προσπαθώ να σκέφτομαι, πως εξιλεώθηκε.

Φιλάκια πολλά:))

marronblogger είπε...

Αγαπάμε για να επιβιώσουμε.
Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
Ας ελπίσουμε ότι είναι για καλό ;)
Συλλυπητήρια για τη θεία,
Να τη θυμάσαι.

serenata είπε...

@ marronblogger
Ευχαριστώ για τα συλληπτήρια!
Αγαπάμε για να επιβιώσουμε;!!
Με έβαλες σε σκέψεις....


Φιλάκια καλό μου:))

serenata είπε...

@Μαζεστίξ
Ούτε εγώ κατηγορώ τον εαυτό μου Μαζεστίξ μου.
Μια διαπίστωση κάνω...
Για την αγάπη, τον θάνατο, τον άνθρωπο.

Φιλάκια:)

Ανώνυμος είπε...

Στην ζωή μας χάνουμε αγαπημένα πρόσωπα και μας αφήνουν ανεκπλήρωτο κενό .
Η Αγάπη όμως δεν είναι Εγωιστική αλλά Προσφορά.
Τα Ειλικρινή μου συλλυπητήρια για τον χαμό της Θείας σου.
Ο Θεός να την αναπαύσει.
Στέφανος

serenata είπε...

@Stefanos Atsalenios
Εξακολουθώ να πιστεύω πως η αγάπη είναι εγωιστικό συναίσθημα.
Σκέψου λίγο πιο βαθιά.
Ευχαριστώ για τις ευχές και τα συλλυπητήρια.

Πολλά φιλάκια:))